Kosten sleeve

• Des

Ik heb sinds een paar maanden mijn eerste tattoo, cherry blossoms op mijn voet.

En blijkbaar werkt het bij mij net als bij veel andere mensen…..ik wil er nog een !!!!

Ik weet al wat ik wil, nl. een japanse half sleeve, dus zeg maar tot een paar cm. boven de elleboog.

Na het bekijken van veeeeel site's, fora etc. ben ik erachter gekomen dat ik de stijl van rob admiraal en greg orie echt het mooiste vind, vooral van admiraal vind ik de kleuren en schaduwen echt super mooi.

Nou heb ik echt geen enkel benul dan ook van prijzen voor zoiets.

Kan iemand me een indicatie geven voor zo'n soort tattoo en hoeveel uren werk hier in gaat zitten?

Groetjes Desje

• TattoozZz

Dat zou je het beste aan Greg Orie of Rob Admiraal kunnen vragen

• Des

Als er ervaringsdeskundigen zijn dan hoor ik dat graag.

Ik woon in het noorden van het land dus even binnenwippen is nu nog niet aan de orde mede omdat ik dit pas in het voorjaar van 2007 zou willen.

Tuurlijk ga ik t.z.t. bij de shop of op een conventie langs om het een en ander te bespreken maar ik heb echt geen idee wat zoiets kost.

Moet ik in de richting van 500, 1000, 2000, 5000 denken? dan weet ik een beetje hoe hard ik moet gaan sparen, haha.

Het gaat om een sleeve met wolken, water, cherry blossoms en 1 grote bloem.

Als nou niemand ook maar enig flauw benul heeft dan houdt het natuurlijk op…..

• wake

aan zo'n sleeve gaan toch al gauw een 10à 15 uurtjes prikken aan vooraf, misschien nog wel meer, hangt ook gewoon van de details enzo af. Als ik dan bij Edith in Bilzen (B) ga daar betaal ik 65 € per uur, dus tel zelf maar uit. Er zijn natuurlijk ook shops waar je meer betaald, minder zou ik zeker niet vertrouwen.

• wake

ik bedoel dus een 10 tot 15 uurtjes hé geen 1015, de letter a met trema werkt hier blijkbaar niet :P

• p.o.c.

Kijk eens op de site van Rinto die zit ook in het Noorden.Je hebt het over een sleve,maar een sleve is bij mij een hele arm.Je kunt het beter onder de noemer bovenarm zetten.Maar voor ongeveer 600/650 euro moet het wel gaan lukken.Ligt er veel aan wie hem zet.

• Des

Kijk zo heb ik een ruwe indicatie wat het ongeveer gaat kosten.

De mensen met de grote namen op dit gebied zullen waarschijnlijk boven deze prijs zitten, daar ga ik dan maar vanuit.