plaats tattoo

• Charlotte

Hallo!

Heeft iemand nog tips voor een plaats voor een kleine tattoo? (4 cm bij 4 cm). Het leifst een plaats dat ik het zelf wel kan bekijken maar het moet niet zichbaar zijn op het werk enzo. Bovendien wil ik het graag voor mezelf houden. Nou zat ik te denken aan de onderbuik, maar omdat ik hoop dat ik nog een keer zwanger wordt lijkt me dat niet verstandig.

Groetjes Char

• wen

Hey Char,

Je kan je tattoo aan de binnenkant van je bovenarm/ onderarm zetten. Ik had precies hetzelfde (met werk etc.)dus ik heb hem aan de binnenkant van mijn voet en 1 aan de binnenkant van mijn onderam. Niemand die het hoeft te zien.

Ik zou hem zelf niet zo snel op de buik laten zetten als je ooit zwanger wil worden dan wordt het erg lelijk. maar je kan hem wel bij je lies zetten!

Succes Greetz wen

• erik

persoonlijk vind ik kleine tattoos op schouderbladen erg gaaf,

heb zelf een binddrune op mn rechter schouderblad, en wil binnenkort een andeere bindrune op mn linker schouderblad laten zetten. wel wat lastig met nazorg, kunt er zo moeilijk bij, maar met een spiegel kom je een heel eind.

mijn tat heeft een erg speciale betekenis voor mij, vaak hoef ik m niet eens te zien, maar voel ik m al zitten

• wendy van w.

Ik heb er 1 net boven mijn rechterborst, 1 op mijn linker enkel en de volgende komen tussen mijn schouders en op mijn onderrug. Dus op plekken dat niet iedereen mn tattoos zomaar ziet zitten. Echt voor mij (en mijn vriend) dus.

• petra

ik heb tattoo's op zicht bare en niet zichtbare plaatsen (voor de buitenwereld)

een ring op mijn vinger en teen

een armband om mijn pols

een op mijn voet en enkel

twee op mijn linker boven arm

twee op mijn rechter schouder

een grote op mijn onder rug

een op mijn heup

een op mijn borst

en een onder mijn buik deze is wel minder mooi geworden door mijn zwangerschap ben 8 weken geleden bevallen van een prachtige dochter en zij heeft de tattoo uitgerekt ik vind dit persoonlijk geen probleem.

• Charlotte

Hoi,

Er is wel erg veel keuze zo hahaha. Bedankt allemaal en Petra nog gefeliciteerd!

Groetjes Charlotte