sinterklaas

• hans c

Hallo, ik heb even een vraag aan jullie.

Ik ben een grote fan van sinterklaas en wil heel graag een tattoo van hem. Het liefst zou ik een portret willen. Heeft iemand een idee hoe ik dit aan moet pakken en hoeveel dit kost? Waarschijnlijk komt hij op mn bovenarm.

alvast bedankt!

mvg, hans c

• cees

He hans, wat orgineel, zo'n tattoeage van de goedheiligman!

• ***** Ringmaster *****

Als je dat nou eens op je verlanglijstje zet, en je doet iedere avond wat lekkers voor het paard in je schoentje terwijl je dan ook een liedje voor de sint zingt, maak je een goede kans dat je die tatoeage gewoon van de sint zelf krijgt. Zou je dat niet leuk vinden?

Groetjes, SinterKlaus.

• hans c

ja ok, maar dan moet de sint wel genoeg centjes hebben. En welk liedje moet ik dan zingen? Bestaan er ook duitse sinterklaasliedjes dan,want ik kan alleen mar in het duits zingen. tjuus

• Peter S.

Ben jij die Hans Cra van tattoo rice in Helmond ? Dan kun je het toch door Maurice laten doen ?

• Sinterklaas

Lieve Hans,

Ik las je berichtje en ik moest zeggen dat ik zeer ontroerd ben. Ik ben zelf niet zo met het orriginele tattoo gebeuren bekent maar ik doe met mijn staf af en toe litteken tattooages aanbrengen. Als je wilt kan ik mijn portret wel bij jou aanbrengen. Het duurt ff maar dan heb je ook iets.

grt de goedheiligman.

• Gerrit

Ligt er een beetje aan hoe groot en waar je hem wilt hebben maar dit lijkt mij een leuke klus !!!!!

En voor een paar pakkie's shag doe ik wonderen !!!!

Groeten Gerrit / TattooMania

• zada

What a bummer het is gewoon Markus van Toetag tattoo die aandacht wil.ik zie het aan zijn schrijfstijl (half Duits)