Wat kost een tattoo ongeveer

• Dennis Verhoeven

Hoi,

ik wil binnenkort een tattoo laten zetten op mn bovenarm.

Ik wil graag een brabantse vlag, wapperend en dan in

romeinse letters mn initialen en geboortejaar.

Ik lees veel goeie berichten over bunkertattoo in breda.

Maar weet iemand wat zoiets ongeveer moet gaan kosten??

Alvasr bedankt!

• wally

Het is lastig te zeggen wat een tattoo gaat kosten.

Is het véél werk…hoe groot word ie…enz enz.

Tuurlijk is het bij de meeste wat natte vinger werk,maar het belangrijkste vind ik dat het GOED en SCHOON word gezet.

Ik ga over twee weken weer een uitbreiding maken en dat is voor mij zo'n 250 euro incl. ontwerpkosten.Dit word dan een tibal over me hele bovenarm boven me biceps.

• ~Martinique~Amy~

Tja dat is verschillend voor iedere tattoo. Heb je het ontwerp al helemaal klaar of moeten ze die ook nog maken. Hoe groot is hij, Welke kleuren inkt moeten er gebruikt worden.

Mijn tat is gezet bij bunker afgelopen september. Loop gewoon binnen en vraag het eens. Ik kan hier wel bedragen gaan noemen maar dan zit ik er waarschijnlijk helemaal naast.

• TattoozZz

ik denk een euro of 5000

• Dennis Verhoeven

grapjas….

• p.o.c.

Deze vraag valt onder de noemmer domme vragen !! Wat kost het,doet het pyn,ontwerpen etc.Dennis Verhoeven schreef:

>

> grapjas….

• *****americanx*****

Loop gewoon bij Bunker tattoo naar binnen en leg daar je vraag voor en vraag hun dan wat het kost.

Als ze een ontwerp moeten maken dan zal dit bij de meeste studio's kostenloos zijn als je de tattoo er ook laat zetten.

Dus gewoon hun benaderen en dan weet je zo wat hun voor zo een tattoo vragen.

gr Martin

• Dennis Verhoeven

domme vragen bestaan niet, domme antwoorden daarentegen….Ik vroeg ongeveer, Ik snap heus wel dat je dat nooit precies kan zeggen. Maar toch bedankt!

• marius

die van mij koste 350 euro ook op mijn bovenarm,maar ik moet er wel bij zeggen het neemt bijna heel mijn bovenarm in beslag

>

>