Gedetailleerde tattoo

• Lauw

Haai mensen,

Ik wil graag een tattoo zetten, alleen is het ontwerp zéér gedetailleerd. Er is toen tegen mij gezegd dat dat bijna geen ene shop dat heel goed kan.

Weet iemand misschien een tattooshop die heel goed is, en ook heel gedetailleerd kan werken.

• gvr

er zijn er wel meerdere die goed zijn in gedetaileerd werk, ligt een beetje aan wat je precies wilt. Biomechanisch is mehdi van de bunker in breda erg goed. Portretten is bianca uit hilversum (als ik het goed zeg) goed in. Japans moet je weer bij greg van dragon tattoo in eindhoven zijn. Het probleem van te gedetaileerd vind ik weer dat het na een aantal jaar meestal er een beetje als een brei uit gaat zien.

suc6

• Marius

Overweeg toch nog eens goed bij jezelf of zo'n erg gedetailleerd stuk echt hetgeen is wat je wilt. Ik ben het helemaal eens met gvr dat zo'n tattoo na een aantal jaren er te vaak niet meer uitziet. Dat is toch niet wat je wilt ?

Marius.

• Tattoo Ron

Gedetailleerd werken is het probleem niet, dan kunnen wel meerdere, maar het probleem begint pas over enkele jaren dan is ie niet meer mooi, een tattoo moet open en duidelijk zijn zodat je op een paar meter afstand meteen kunt zien wat het voorstelt, dan is hij over 15 jaar nog duidelijk, wel wat fletser maar daar is tegen die tijd makkelijk iets aan te doen.