tattoo ringen

• hans

we willen een beetje subtiele tattoo ringen laten zetten. Heeft iemand hier ervaring mee. Heb gelezen dat het niet gemakkelijk is om op een vinger een tattoo te zetten.

• wake

heb in juni samen met mijn vrouw een laten zetten, zonder probleem.

Zal straks eens foto trekken en plaatsen.

• Loes

• Tim

Hoi Loes,

Ik wil het niet bewust afzeiken hoor maar ik vind het meer een beurse plek cq onstoken wrat dan een mooie tattoo.

Is deze van jou en waar heb je die laten zetten als ik vragen mag?

VrGr Tim

• wake

zoals beloofd een foto van onze ringen

de voorkant

en de achterkant (binnenkant hand)

gezet 21 juni 2006 voor onze 10 de huwelijksverjaardag

• Loes

ieder zijn ding, het is mijn lievelingstattoo. de opmerking beurse plek wrat heb ik nog niet eerder gekregen, maar als jij dat erin ziet prima. wie hem gezet heeft doet totaal niet ter zake( geen beun de haas i.i.g.), of ga je dan ook eerst zeggen dat je niet wilt zeiken en dan de tattoeerder afkraken? zoalsmet alle tattoos ze zijn persoonlijk, hebben voor de 1 betekenis en voor de ander is het niks en als ik jou mening had gewild had ik er echt wel om gevraagd.

• Tim

Hoho, Loes, nogmaals, ik wil niemand beledigen, geen tatoeërder en zeker jou niet.

En idd, hij is van jou, en tattoos neem je nog steeds voor jezelf. Jij bent er blij mee, daar gaat het om, mijn smaak is even wat anders en ik had hem persoonlijk anders laten zetten.(gedetailleerder) Maar ieder zijn ding. Toch?

En ik vroeg naar de maker, puur omdat ik werken graag vergelijk. That's it.

Prettig weekend verder!

• Moonlampje

als jij geen mening van anderen wilt hebben moet je ook je foto niet op internet zetten. zo simpel is het.

• Loes

de foto is geplaatst omdat de vraagsteller had gehoord dat een tattoo op een vinger moeilijk zou zijn dus een voorbeeld dat het kan, wat iemand er van vind doet totaal niet ter zake, dan had ik wel een topic geopend wat vinden jullie van mijn tattoo? ongevraagd een mening geven is heel onbeleefd en niet respectvol.

• Tim

Onbeleefd? En als mijn mening nu eens was geweest dat ik hem heel mooi vond?

Sprak je dan ook van niet respectvol? ;-)

Maar goed. Genoeg hierover.

Groetjes, Tim