leren

• astrid

hallo allemaal

ik wil al jaren leren tattoeeren…nu heb ik eindelijk mn spullen weten aan te schaffen…is er geen 1 persoon op deze aardkloot die het vak aan mij wil overdragen..tot zover snapik het allemaal wel.ik bedoel je heb kenners en knoeiers…maar zonder hulp van een kenner blijf je een knoeier..en om het vak niet af te kraken en de kunst te laten leven zullen er toch nieuwe artisten bij moeten kunnen komen..ik heb echt een hart voor deze kunst. en wil het ook zeker gaan overbrengen op mn minderen maar dan moet ik er toch wel een kans voor krijgen en dan heb je gewoon weinig aan een geld uit klopperij cursus zoals die veel worden aangeboden..dit is een echt vak en dat leer je van een vak man.

dus mn laaste hoop is iemand te vinden die mij leuke prettig gestoorde moeder toch een handje op weg gaat helpen.

wie weet….

greets astrid

• ta2granny

je wilt niet weten hoe vaak ons dat hier gevraagd wordt..en om heel eerlijk te zijn..ik denk niet dat je zo gauw ergens terecht kunt…om t maar eens heel bot te zeggen…als je iemand in je zaak neemt om te leren,ben je eigenlijk je toekomstige concurrent aan t opleiden,want bijna geen enkele leerling blijft bij zn oude zaak en gaat voor zichzelf beginnen…en dat snap ik ook wel..

Ook komt t nog al eens voor dat iemand na 2 weken kijken denkt dattie t kan en dan op eigen houtje mensen begint te verminken…helaas heb ik wat dat betreft leergeld betaald en begin er dus niet meer aan.Wat je zou kunnen proberen,is uitzoeken of er shops bij jou in de buurt zitten die een vorm van subsidie krijgen als ze een leerling nemen en anders zou je eens shops moeten afgaan met tekeningen die je gemaakt hebt,want anders kom je er helemaal niet bij.Geen losse schetsjes,maar duidelijke tekeningen ,netjes in een map en goed te tattooeren.

ik wens je veel succes..je zult t nodig hebben,maar als je volhoudt tot t bittere eind,dan moet t lukken…groetjes..ta2granny