ideeen voor bijwerken

• machmich

Heb van de zomer eidelijk mijn tattoo laten zetten.

Ben ook zeer tevreden over de gezichtjes en de bladtjes.

Alleen de roze stippen vindt ik net op uitslag lijken.

Ben al terug geweest naar de shop en hij gaat er ook wat aan doen.

Nu wou hij ze rood maken.

En ik zou graag nog wat meer ideeen hebben over wat ik er mee kan.

Of hoe iemand anders het zou doen misschien dat ik daar dan iets mee kan.

heb mijn foto bij smoeltjes neer gezet onder machmich

• ~Martinique~Amy~

Inderdaad die roze stippen is geen gezicht. Sorry voor mijn eerlijkheid.

Het hoort ook gewoon niet bij die tattoo. Ik denk dat door ze rood te maken je het probleem alleen maar erger gaat maken. Nu is het net uitslag, maar dan zijn het net waterpokken….

Misschien de hele achtergrond een soort van inschaduwen:?

Let op ik ben een leek hè, dus ik weet ook absoluut niet hoe proffesionals hiernaar kijken….

Ik probeer even de foto naar hier te kopieren.

• machmich

ja bedankt voor je mening het maakt me op zicht niet zoveel uit wat andere er van denken.Maar ben echt op zoek naar een mooie oplossing. en hoe meer mensen hoe meer ideeen en daar kan ik misschien dan wat mee.

en ook bedankt dat je de foto er hebt neer gezet wist zelf niet hoe het moest en heb het toen maar via smoeltjes gedaan.

• ta2granny

er kunnen vrij gemakkelijk sterretjes van gemaakt worden..en die kun je eventueel zwart laten maken,met wat open sterretjes eromheen…..ik vind die stipjes trouwens wel leuk…grappig dat iedereen zo zn eigen mening heeft…succes..ta2granny

• Dimitri

Misschien is een oplossong door de omtrek te accentueren met een grijze lijn.

Hierdoor krijg je meer het effect van bolletjes.

• Chantal P

Of er een kleur overheen zetten die beter bij de tattoo past, zoals blauw. Je kunt er inderdaad ook andere vormen van laten maken of wat streepjes er om, net wat je wilt. Mogelijkheden zat denk ik maar rood maken lijkt me niet de beste oplossing.