pijn??

• joke

Hallo

Ik wil graag en tattoo laten zetten op de plek van mn bikinilijn.

Nu is mijn vraag of er mensen zijn die hem daar al hebben laten plaatsen en of het erg pijnlijk is.

Heb er wel al een net boven mn borst en heb daar eigenlijk helemaal niets van gevoeld.

Groetjes Joke

• ta2granny

ah joh..pijn is een relatief begrip..de een heeft er meer last van als de ander…ik vond t zelf een van de minst ‘erge’ en ook van de dames die ik daar tattooer hoor ik nooit dat t niet om uit te houden is.

Goed eten van te voren..uitgerust zijn en met een andere instelling je tattoo laten zetten..je krijgt iets moois wat je erg graag hebben wilt…elke streep brengt je dichter bij t eindresultaat..t gaat je lukken…groetjes..ta2granny

• joke

Bedankt!!!

Aangezien ik toch me zin er op gezet heb gaat ie er komen of het nu wel of niet pijnlijk is. Was alleen benieuwd wat anderen me er over konden vertellen.

Mischien ook nog leuke suggesties waar ik zou kunnen kijken voor een geschikte tattoo??

Hij moet in ieder geval niet te groot zijn.

Groetjes

• ta2granny

maar ook niet te klein!!hou er rekening mee dat je op die plaats scheert of harst..je hebt dus kans op heel kleine oneffenheidjes in je huid..voor voorbeeldjes kun je op bme kijken..ook te vinden op de tattoopagina..en ontwerp anders zelf iets!!Of laat je tattooeerder wat ontwerpen…succes!1groetjes..ta2granny

• kyliej

heeey, ik laat daar binnekort ook een tattoo zetten.mijn naam in het chinees. dus in ieder geval succes er mee!

groetjes kylie