tattoo over een gelaserde tattoo

• Bert

Heeft iemand ervaring met een nieuwe tattoo over een weg gelaserde tattoo (is niet helemaal weg).

• ta2granny

..ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is..de huid daar heeft al veel opdonders gehad en is is denk ik hardstikke kwetsbaar….ik ben ook wel ff nieuwsgierig..iemand ervaring?..groetjes..ta2granny

• wake

Een paar tattoomagazines geleden (die van easyrider) stond er een heel artikel over in. Dit is dus perfect mogelijk, het werd zelfs aangeraden om bv een veel te donkere oude tattoo te coveren om eerst een paar lasersessies te nemen om de oude tattoo lichter te maken zodat er met lichtere kleuren gecoverd kon worden.

En anders moet je hier eens een mailtje naar sturen

http://www.bodymetals.be/

die verwijderen en die plaatsen, dus die zullen het volgens mij wel weten.

greetz wake

• Bert

Zal het zeker doen bedankt alvast je hoort nog wel wat het resultaat is geworden.

Bert.

• ta2granny

goed om te weten!!!Bedankt voor de info..heel waardevol..groetjes..ta2granny

• ToeTagTattoo

het is inderdaad een aanrader maar wacht in ieder geval 4-6 maanden na de laatste laser sessie voor je je laat tatoeëeren! Huis herstellt langsaam

• Emile

de huid moet wel eerst tot rust komen, waarom is de tattoo eigenlijk niet helemaal weg? Dat vraag ik mij eigenlijk af, iets eroverheen doe je toch alleen als je hem niet wegkrijgt toch?

groetjes,

Emile

(tattoo verwijderaar)ta2granny schreef:

>

> ..ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is..de huid daar

> heeft al veel opdonders gehad en is is denk ik hardstikke

> kwetsbaar….ik ben ook wel ff nieuwsgierig..iemand

> ervaring?..groetjes..ta2granny