welke arm?

• Tattoo Ron.

Ligt er aan hoe de bulldog op de foto staat, wanneer deze recht van voren is geknipt maakt het niet uit op welke arm hij staat, maar waneer de bulldog al op de foto met zijn kop naar links draait is het mooier voor op de linkse arm en voor anders om geldt hetzelfde, anders zou de hond van jou af kijken en dat vind ik minder….al is het maar een klein detaill.

• roel

hé, Tattoo Ron!

eindelijk iemand die er wat van af weet;

Heb een plaatje waar het gezicht van de bulldog recht van voren is (vind dit best wel belangrijk trouwens, links kijkend - rechts kijkend).

Vraag me nu alleen af welke arm?, eerst was ik van plan op m'n rechter arm, maar als er dan mensen denken dat ik van de verkeerde kant ben plak ik ‘m liever op m’n linker arm!

Links - rechts, kan je me er iets meer over vertellen!

alvast bedankt!

• ToeTagTattoo

let gewoon op dat die, als die zijn hoofd heeft gedraaid naar vorenkijkt, niet naar je rug toe. de rest is van jouw zelv afhankelijk. Er is geen tattoocode van wat ik weet en wie in godsnaam zal dat ook bij kunnen houden… tattoos zijn te individueel om dat zoort regels voor te maken. GELUKKIG!

• ta2granny

en anders kunnen we m altijd nog in spiegelbeeld zetten…groetjes..ta2granny

• Tattoo Ron.

Als de foto recht van voren is gemaakt maakt het niet uit op welke arm hij staat, en dat met links of rechts iets te betekenen heeft is ….bull.

• bartjuuuhhh

neem je op je andere arm ook wat, ben je helemaal vant gezeik af haha!

• Gerrit

Wat een gelul zeg ……..!!!!!!!

Als je een portret van mens of dier laat zetten dan moet deze met je meekijken zoals ‘Ron’ al zei.

Dus op de foto naar rechts kijkend is dat voor je rechterarm en voor je linkerarm een foto waar de hond naar links kijkt.

Dit geldt ook voor op de borst of de schouder.

Succes

Gerrit / TattooMania

• Meghan

ten eerste wil ik zeggen:

lees! t maakt niet uit op welke arm die staat

en 2: ‘ van de verkeerde kant zijn’ bestaat niet, tenzij je dr zelf last van hebt.

ik weet niet wat er zo verkeerd is aan homosexualiteit. tis een achtelijke uitdrukking

en 3: waarom die angst dat mensen denken dat je homo bent! als ze het willen denken dan doen ze dat toch wel. en dan waarschijnlijk niet omdat je tattoo links of rechts staat.

bovendien betwijfel ik of die mensen zelf zo zeker van zichzelf zijn. volgens mij is t gwoon angst voor het onbekende

zo!

• Magic

neem er 2 op elke arm een ben je meteen klaar

• debby

hallo pbers…

is het niet andersom??

dat als de hond naar rechts kijkt je m op de linkerarm moet zetten??

links kijkende hond op de rechterarm??

anders kijkt ie toch naar je rug??

alvast bedankt