welke arm?

• roel

Hoi, ik wil een tattoo (bulldog!) op m'n boven arm zetten, nu weet ik niet welke arm, kan iemand me helpen? (wat betekend op welke arm?)

alvast bedankt!

groet

• Sandra

volgens mij betekent het tog nix? Niet zoals met een oorbel ofzo?

• deckhr

Toch wel, rechts op de arm is een homobulldog, links op de arm een heterobulldog ! zeker weten dame ! haha !

Grtz, Deck.

Roel, zet de bulldog gewoon waar je hem zelf mooi vindt ! En wat de andere ook denken, trek het je niet aan !

Grtz, Deck.

• roel

Ik ben geen homo, dus als ik het goed heb: kan ik ‘m beter op m’n linker arm zetten!

Mee eens???

• deckhr

Het is gewoon om het even man, plaats de bulldog waar je hem gewoon mooi vindt, rechter of linker, het doet er niet toe, gewoon je zin doen !

Het voorgaande was voor de grap !

Grtz, Deck.

• desiedepesie

hoihoi,

Jij moet zelf weten op welke arm je het zet.

En als jij het op rechts mooier vind dan moet je dat gewoon doen.

Beetje onzin met rechts home en links hetero

gr

• deckhr

natuurlijk is dit onzin, net zoals bij een oorbel, vandaar dat ik het ook zei, je zou voor minder lachen, maar ik lag wel plat als dit las

• Elize

Met die oorbel heb ik weleens van gehoord, maar zou nog steeds niet weten welke kant wat is.. aangezien het merendeel dat hier ook niet weet zou ik me daar helemaal niet druk om maken :)

Zo las ik laatst ook nog ergens dat een ster op je pols ook zou betekenen dat je homosexueel bent. Dat was voor mij nieuw! :D

• Krynn

Iene miene mutte

Tien pond grutte

Tien pond kaas

Iene miene mutte

Is

de

baas!

Ugh :p

• Tim

Nee Elize, je bent in de war. Een ster op je pols zegt niets.

Het is andersom. Als je als man een pols in je ster hebt. Dan wel…:D:D:D:D