tattoo shop in steenwijk

• els

hallo,

ik zoek een betrouwbaar adres voor een tattoo in steenwijk wie kan mij helpen

groeten els

• marcel

hallo in steenwijk weet ik er geen een maar in meppel zit wel een studio waar ik goede ervaring mee heb groetjes

• *****americanx*****

In steenwijk heb je tattoo karin.

haar site staat op de tattoo pagina vermeld.

Bekijk die eens en ga dan na of je iets bij haar wilt laten zetten.

gr Martin

• ta2granny

yoooooo…laat nou t zetten van een tattoo niet van de afstand afhangen!!!Goeie genade…t staat er wel voor de rest van je leven op.Spaar dan liever nog ff door ,zodat je verder kunt reizen…groetjes..ta2granny

• els

hallo

bedankt voor alle reacties.Weet iemand het adres van tattoo shop het schuppie.

Ik woon sinds kort in steenwijk en mijn buren vertelden me dat daar een man

werkt die echt heel erg goed is.Heeft iemand hier ook goede ervaringen,of zijn het alleen maar slechte ervaringen.Ik hoor het graag van u.

groeten els

• grimreaper

• henk

zeg grimreaper ik weet niet wie je bent maar hoe kan jij het oordelen

een als je het zo goed weet neem even contact met mij op dan kunnen wij kijken of je en tattoo bij mij gezet heb ik vind het niet normaal dat je zon oordeel hebt

iemand anders geeft els antwoordt een ik snap niet dat ik er bij betrokken wordt

gr henk

• els

hallo,

ik zou graag willen weten hoeveel jaren ervaring henk van het schuppie heeft.

maar ieder heeft toch slechte en goede ervaringen groeten els

• Gerrit

Ik zou zeggen bel hem op en vraag het hem………..want hij vindt het niet leuk als anderen voor hem antwoorden denk ik.

Ga daarheen waar jij denkt dat het goed genoeg voor je is.

Succes

• grimreaper

sorry maar als ik het werk van je bekijk op je site henk(schuppie)

dan zie ik genoeg je wilt toch niet zeggen dat je goed werk zet!!!!

als ik op andere site's kijk zie ik kwalitatief veel beter werk dan wat jij zet!!!!

dus ik kan niet anders zeggen dat je slecht werk levert en anders niet!!!

dit is dus mijn mening!!!!!!!!

wat een ander denkt moet die zelf weten maar als ze vinden dat je goed werk leverd dan zijn ze zeer zeker blind.

ik heb zelf geen tatoo van jou en zal ook zeker niet naar je toe gaan!!!

heb werk van je gezien en dat slaat nergens op zo slecht was het geen rechte lijnen slecht gekleurd en dan ook nog verlittekend