Ey,
Ik ben op het internet een plaatje tegen gekomen van een tatoeage met witte inkt, maar heeft iemand hier zlef ervaring mee? Vervaagt het later nog heel erg…want dan lijkt het dat je er echt niks meer van ziet?
Groetjes
mijn man heeft een tattoo met best een groot wit stuk. het vervaagt en 's zomers kleurt het bruin mee met de rest van zijn bovenarm, minder mooi. maar het is de kop van een van onze honden en daar zit wit in. als ik een tattoo zou zien met veel wit en het wit zou vervangen kunnen worden dan deed ik dat , is toch mooier.
ja, mijn vriend en ik hebben afgelopen zomer 2007 een witte tattoo laten zetten.
bij mijn vriend is hij gewoon mooi wit. ik ben onder de zonnebank er mee geweest gelijk nadat ik hem had laten zetten. er werd mij verteld dat het geen kwaad kon..mijne is op sommige plekken nu creme..
volgende maand ga ik het bijlaten werken
Als ze je verteld hebben dat je meteen onder de zonnebank mag kan je beter naar een andere shop gaan. Dit mag NOOIT! Je kan heel je tat hiermee verpesten en dat is natuurlijk zonde. Als je toch bij deze shop blijft ga dan in ieder geval niet onder de zonnebank/zon/zwembad en al het andere waar je normaal je open wond ook niet aan bloot zou stellen.
Succes
Ik vind het idee van een witte tatoeage erg mooi, maar op de foto's die ik ervan heb gezien lijkt de tatoeage net littekenweefsel (maar dan in een leuke vorm). Ik heb ergens gelezen dat dit komt doordat er dikkere inkt gebruikt wordt, maar heb geen idee of dit klopt. Heeft iemand meer verstand van dit soort tatoeages en kan hij/zij mij vertellen of het er altijd zo uit ziet?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?