welke shop in utrecht is beter,
skin art of magic?
alvast bedankt
Meg
Is een van de twee een klein pandje waar je met een trappetje eerst naar beneden moet? Soort kelder idee? Dan een klein halletje, met daar alleen maar boeken met tekeningen (geen fotomateriaal) en een stoffige vitrine met wat piercings?
Ben daar paar weken geleden geweest, ik vond het er smerig uitzien (niet steriel) en ben meteen weer weggegaan. Wou me wat orienteren op een eventuele volgende maar had het heel snel gezien daar.
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening, als de aankleding van de shop er al niet uitziet, het rommelig is en niet schoon en als ze geen foto materiaal hebben, hoeft het voor mij al niet meer.
En het was er overigens extreem rustig, we maakten de tattoeerder wakker met onze komst die lag te snurken in de “behandelstoel” :D
Groetjes, Tim
hoi mama van bjorn
Ray heeft ook mijn piercing gezet 5 weken geleden, hij liet alels zien wat hij deed gaf eerst echt een half uur uitleg en liet zien hoe hygienisch alles was zeg maar kwa schoonmaken en schone naald enzo die dicht zat..ik had er wel een goed gevoel bij eigenlijk , misschien is er ook wel wat veranderd… Groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?