Utrecht

• Meghan

welke shop in utrecht is beter,

skin art of magic?

alvast bedankt

Meg

• Mama van Bjorn

Met magic heb ik helemaal geen ervaring, met skin art alleen voor piercings en daar ben ik niet tevreden over maar ja voor tattoo weet ik het dus niet.

• Tim

Is een van de twee een klein pandje waar je met een trappetje eerst naar beneden moet? Soort kelder idee? Dan een klein halletje, met daar alleen maar boeken met tekeningen (geen fotomateriaal) en een stoffige vitrine met wat piercings?

Ben daar paar weken geleden geweest, ik vond het er smerig uitzien (niet steriel) en ben meteen weer weggegaan. Wou me wat orienteren op een eventuele volgende maar had het heel snel gezien daar.

Maar goed, dat is mijn bescheiden mening, als de aankleding van de shop er al niet uitziet, het rommelig is en niet schoon en als ze geen foto materiaal hebben, hoeft het voor mij al niet meer.

En het was er overigens extreem rustig, we maakten de tattoeerder wakker met onze komst die lag te snurken in de “behandelstoel” :D:D

Groetjes, Tim

• Sandra

hallo mama van bjorn…

Ik ben zelf ook bij skin art geweest voor mijn piercing , ik ben wel tevreden, waarom jij niet?

Groetjess

• Mama van Bjorn

Omdat het (achteraf gezien) niet hygienisch was, en ff snel werd gedaan zonder uitleg of wat dan ook over naverzorging maar ja ik was toen net 17 en vond het toen allemaal wel prima…

• Mama van Bjorn

Overigens was dit dus ook al bijna 5 jaar geleden, Ray heeft mijn piercing gezet. Weet niet of hij nog steeds werkzaam is daar.

• monica mv 3 boys

Ik ben erg tevreden over Magic…van Dick de Wit…heb daar toevallig van de zomer een tattoo laten zetten…samen met mijn man.

Goede hygiene en uitleg…en als hij over iets twijfelt zet hij het ook niet.

Dus ik zou voor Magic..

Succes met je keuze..

groetjes Monica

• Sandra

hoi mama van bjorn

Ray heeft ook mijn piercing gezet 5 weken geleden, hij liet alels zien wat hij deed gaf eerst echt een half uur uitleg en liet zien hoe hygienisch alles was zeg maar kwa schoonmaken en schone naald enzo die dicht zat..ik had er wel een goed gevoel bij eigenlijk , misschien is er ook wel wat veranderd… Groetjes

• Mama van Bjorn

Dat denk ik wel dan ja… Bij mij zat di piercing er in 2 seconden in en langer ben ik ook niet binnen geweest.. Nee ik zou het niemand aanraden, maar gelukkig heb jij betere ervaring met hem!

• Meghan

hmz ok

bedankt voor de reacties! ;)