ontsteking?

• eric

Hi,

Ik heb vorige week zaterdag twee tattoo's op mn onderbuik laten zetten en idere dag goed ingesmeerd met Bepanthen, maar nu heb ik onder mn tat een paar kleine ontstekingkjes (verstopte porien?) is dat erg? en wat moet ik doen, of gaan ze vanzelf weg?

• Tim

Wat bedoel je met onsteking? Voelt het als een onderhuids-puistje?

In dat geval, geen zorgen, dat is vet van het insmeren waar dus nieuwe huid overheen is gegroeid. Komt er gewoon op de natuurlijk wijze weer uit.

Als je nog twijfelt: Ga gewoon naar de shop en vraag het daar. (geldt ook voor zovéél andere dingen die hier gevraagd worden;-)

Groetjes,

Tim

• Elize

Lijken ze op puisten, maar als je ze uitknijpt komen ze dan terug?

Dan heb je een allergie voor Bepanthen…

dat heb ik namelijk gehad.. dacht eerst ook aan puistjes, maar toen ik ze wegkneep bleven ze terug komen, en steeds heftiger..

• *****americanx*****

Mocht je een allergie hebben tegen wol, dan is het zeer radzaam om direct te stoppen met nepanthen, dit is gemaakt op basis van wolvet.

Je zou dan ook calendulan wondzalf of spertie kunnen gebruiken voor de verzorging vasn je tattoo.

GR Martin

• marius

Dan ook zeker géén calendulazalf gebruiken ! bevat nl. ook lanoline (wolvet). Overigens is een allergische reactie op Bepanthen zeldzaam.

Probeer uierzalf of vaseline, wel DUN smeren.

Succes gewenst.

Marius.*****americanx***** schreef:

>

> Mocht je een allergie hebben tegen wol, dan is het zeer

> radzaam om direct te stoppen met nepanthen, dit is gemaakt op

> basis van wolvet.

> Je zou dan ook calendulan wondzalf of spertie kunnen

> gebruiken voor de verzorging vasn je tattoo.

>

> GR Martin

• ToeTagTattoo

de allergische reacties op bepanthen di e ik heb mee gemaakt zijn van het amandelolie dat dit bevat maar niet van het lanoline. Dus bij mensen met een notenallergie. En dat is een hoop verwelender als kleine puistjes! dat heeft met allergie niks te maken. En als er puistjes ontstaan dan knijp je die aub niet uit (!) want dan woord het uiteraard erger (hebben sommige al in de pubertijd geleert)