eikel

• deckhr

gewoon doen, man, als je daar zin in hebt.

Heb daar ook een tattoo staan.

Even op je tanden bijten, want het doet wel geen deugd bij bij het prikken….

Groeten, Deck.

• Moonlampje

ik mag toch echt hopen dat hier geen jonge kinderen mee kijken…

zelf hoef ik dit soort plaatjes ook liever niet meteen op mijn nuchtere maag vanuit de nachtdienst te zien. Misschien kun je er bij dit soort plaatjes in het onderwerp bij zetten dat het schokkend kan zijn, en in plaats van gelijk het plaatje, een link in het bericht.

• Mama van Bjorn

“ik mag toch echt hopen dat hier geen jonge kinderen mee kijken…”

sja t is een tattoo pagina en voor zover k weet mag je die pas laten zetten als je 18 bent dus zou niet weten wat kleine kinderen hier moeten doen… Als ze hier wel zijn is dat de verantwoordelijkheid van de ouders..

Dit topic gaat over een tattoo op de penid dus ja dan kan er wel is een plaatje geplaatst worden.

• Loes

schokkend? niet om nou te zeggen sexy, maar schokkend?

• ratata

have fun bij de tatoo latem zetten jij liever dan ik

• Moonlampje

wat dacht je van jonge kinderen die zomaar wat zitten te surfen? het zou niet de eerste keer zijn dat ze op sites komen waar ze eigenlijk niet horen te zitten. als je ziet hoe vaak er op software gerelateerde prikborden gevraagd wordt om software waarmee internetsites geblokkeerd kunnen worden vanwege de kinderen, dan zegt dat toch genoeg nietwaar?

• Moonlampje

nou ik mag mijn mening geven en ik vind het ronduit ranzig.

• Loes

jij een mening ik een mening, o.k?

• GVR

Denk dat kinderen die rondsurfen echt wel ranzigere dingen zien dat dit hoor. Nou niet opeens allemaal de moraalridder uit gaan hangen he ;)

• Gerrit

Wij doen het niet……………..houden niet van MINIATUURwerk !!!!