tattoo

• Natasja

Hoi hoi,

volgende week dinsdag gaat het eindelijk gebeuren! M´n tattoo wordt gezet!!!!!

Maar nu wil ik al vast vooraf wat dingetjes kopen voor na het zetten van de tattoo.

Heb er nl. helemaal geen zin in om eerst nog de zalfjes enzovoort te halen als ik net uit die stoel komt. Maar weten jullie wat ik het beste kan gaan halen?

Groetjes, Natas.

• Mama van Bjorn

Calendulan van VSM

• Mama van Bjorn

Btje snel op enter… Wilde er nog bijzetten dat elke shop iets anders adviseerd, ik gebruikte iig calendulan en heb geen velletjes, korstjes of jeuk gehad.

• Tattoo Ron.

Bepanthen zalf 2 a 3 x per dag 4 a 5 dagen en daarna evt met een lotion vochtig houden. succes.

• deckhr

bepanthol zalf, rustig instrijken over de tattoo.

verzorg de tat goed !

groeten, deck.

• Elize

van bepanthen kreeg ik uitslag, net als mijn nichtje.

Calendulan of gewoon uierzalf heeft bij mij het beste geholpen.

• Natasja

Bij Calendulan kreeg ik dus uitsleg :-P hihihi

Maar die of Bepanthen zijn wel 2 goede producten (als je ertegen kunt ;-))

Groetjes Natasja

• Elize

Haha, ja, het hielp wel altijd heel goed tegen de schrale plekjes aan de binnenkant van mijn dijen..

maar op die tattoo was het een ramp :)

Zo zie je maar weer,elk lichaam is anders! :D

• bartjuuuhhh

typische antwoorden….iedereen roept weer wat anders zodat je nog niet weet wat je moet doen haha,

ik zou t advies van de tattoo shop aanhouden, evt van te voren ff bellen zodat je weet wat je evt moet halen, ik kreeg bij tattoo mania gewoon een tube levertraanzalf mee, dat werkte bij mij perfect. succes!

• *****americanx*****

Je hebt verchillende mogelijk heden voor zalfjes die je op je tattoo kan smeren om het te verzorgen.

1-calendulan wondzalf

2-bepanthen (alleen niet gebruiken als je een allergie hebt voor wol)

3-spertie (aambeienzalf)

3-levertraanzalf (verkijgbaar bij kruitvat)

Al deze zalfjes heel erg dun op je tattoo smeren, hoe dikker je het erop smeert hoe minder het werkt.

Je huid hoeft alleen maar soepel te blijven en hoeft niet vet te worden.

Gr Martin