vervellen van tattoo??

• Tim

Haha, ja dat indoppen kan je ook weer zien als de leukste vorm van tamponeren…

haha, maar genoeg OT. :D:D

Mzzl, Tim

• *****americanx*****

Hallo Mieke je tattoo gewoon blijven verzorgen zoals je al deed, je bent op de goede weg als hij gaat vervellen en blijf hem 4 á 5x daags dunnetjes insmeren met zalf. Tamponeren hoeft niet is conplete onzin, gewoon zachtjes insmeren is veel beter. Zou je gaan tamponeren met watten dan heb je grote kans dat er watte pluisjes op je tattoo achter blijven en die kunnen eventueel korstjes veroorzaken.

Gr martin

• ta2granny

hoort erbij meis!!groetjes..ta2granny……oei..wel een heel klein geruststellinkje vergeleken bij de rest….:)

• deckhr

zo zie je maar dat je soms verschillende adviezen krijgt van tatoeëerders, mijn tatoeëerder zegt altijd dat ik de nieuwe tat met zalf moet tamponeren en niet wrijven, wat de watte betreft kun je wel gelijk hebben, Martin, alhoewel ik er nog nooit last van had.

Groeten, Deck.

• Mieke

Heel erg bedankt voor alle reacties!! Mijn vlindertje is jullie ook allemaal zeer dankbaar ;-)

• Nick

Hallo,

mijn tattoo is nu ook aan het vervellen..

hij is zwart met schaduwen,, nu is het echter wel licht van kleur.

Klopt dit?

groetjes nick

• Debbie

Ik heb een tatto op mijn voetwreef maar er lijken net iets van blaasjes op te litten en de felletjes die eraf komen zijn zwart, dat lijkt net de inkt, En sommige stukken zijn veel lichter dan andere, klopt dat?

• Bas

ja dat wil ik dus ook weten hij is nu aan het vervellen

en of hij dan idd lichter wordt :$ Nick schreef:

>

> Hallo,

>

> mijn tattoo is nu ook aan het vervellen..

> hij is zwart met schaduwen,, nu is het echter wel licht van

> kleur.

> Klopt dit?

>

> groetjes nick