Oog met traan

• Ron

Omdat mijn moeder 25 jaar geleden gestorven is wil ik een tattoo laten zetten als herrinnering omdat binnenkort haar graf word verwijderd. Klote maar het is niet anders.

Ik ben op zoek naar voorbeelden van een oog met een traan.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Bij voorbaat dank,

Ron.

• ~Martinique~Amy~

Neem je idee mee naar een shop en leg uit wat je wil. Daar kunnen ze er een voor je ontwerpen naar je eigen idee.

Wat een mooi gebaar trouwens!

• Ron

Het is inderdaad een speciale gelegenheid en een leuk gebaar maar ik had liever gezien dat ze nog hier was hoor. Ze was nog maar 42 en 11 dagen en ik was toen net 18 en 16 dagen en nu ik 42 jaar ben is dat ook een toevalligheid.

Ik zal deze week eens gaan kijken bij een shop hier in de buurt.

Ik heb al een tattoo van mijn zoon.

Nu komen er 2 bij, 1 van mijn dochter (3,5) en die voor mijn moeder.

Misschien nog 1, mijn naam in het Chinees.

Ik had de hoop dat iemand mij een voorbeeld kon laten zien maar ben niet uit op een goedkoop ontwerp zeker niet wbt. de reden.

Gr. Ron.

• deckhr

Ron,

het is inderdaad een mooi en fantastisch gebaar ! Dezelfde gevoelens zijn herkenbaar voor mij.

het is misschien gewaagd en uitdagend voor sommige mensen, maar wat dacht je van een tattoo-traan onder je eigen oog ?

Ik heb 1 vriend die dit gedaan heeft om een totaal andere reden, ik ken de betekenis ervan en vind het heel mooi !

groeten, deck.

• Tim

Ik ben het met je eens dat het zeker een mooi gebaar is.

Maar alleen een traan onder je eigen oog heeft meerdere betekenissen. De meest bekende is dat je iemand hebt omgelegd en daarvoor hebt vastgezeten. Zogenaamde jail-tattoo.

Zou ik niet mee willen rondlopen en zeker niet als het mooie gebaar daarmee verward zou kunnen worden.

Persoonlijk zou ik naar een goede shop gaan, het idee voorleggen en in zwart/wit met grijs cq schaduw tinten een oog laten tattoeëren, zowel oog als traan zo realistisch mogelijk, zonder echt kleur erin in aan laten brengen.

Maar goed, dat is mijn smaak. Het gaat erom wat Ron zelf wil natuurlijk.

Groetjes, Tim

• deckhr

ron,

eigenlijk is het juist wat Tim zegt, het is een combinatie van je eigen gevoelens, een traan onder je oog kan ook nog andere betekenissen hebben…

maar goed, dat bekijk je zelf…

groeten decker

• deckhr

yep mate,

je hebt volkomen gelijk !

maar je weet er @!#$ ook veel van !

groeten, deck

• Ron

Bedankt voor jullie reactie.

Een traan onder mijn oog zie ik niet zo zitten ivm. de andere betekenis.

Je word er dan constant mee geconfronteerd.

Ikzelf zit te denken aan een oog met traan op mijn borst ter hoogte van mijn hart met erboven “Moeder” en eronder “We'll meet again” of “Untill we meet again”.

Nee, ik ben niet gelovig maar de tekst vind ik wel mooi.

Het is en blijft toch mijn moeder en heeft een speciaal plaatsje in mijn hart vandaar de plaats.

Nu twijfel ik nog aan een kleur of zwart/wit.

Ron

• Moonlampje

hou je er wel rekening mee dat je “until” met 1 L schrijft? anders zit je met een knoeperd van een spelfout…

• Ron

Thankx, het zou inderdaad een grote spelfout zijn.

Denk dat ik de knop wat te lang vast heb gehouden vandaar de dubbele l.

Ron.