Ontwerp gezocht

• TodesEngel

Hallo allemaal!!

Ik heb momenteel een tattoo op mn onderrug (tribal) maar zou dolgraag nog een tweede tattoo willen, gaande van de zijkant van mn borst zo verder naar beneden tot aan mn heup. Helaas heb ik nog steeds geen ontwerp gevonden dat helemaal mn ding is. Kan iemand onder jullie mij misschien helpen? Alle ideeën zijn welkom!!

Alvast bedankt!!

Vele lieve groetjes

• Mama van Bjorn

Als je echt al uitgebreid hebt gezocht op internet dan zit er maar 1 ding op en dat is je wensen bekend maken bij je shop en samen iets moois maken.

• TodesEngel

Dat zou misschien idd nog geen slecht idee zijn.. Alleen ben ik nog niet zeker in welke shop ik uiteindelijk juist mn tattoo ga laten zetten.

Zijn er misschien nog leuke sites waar je dit soort tattoo's kan op terug vinden? Voor een specifieke plaats vind je altijd wel een heleboel voorbeelden, maar hoe in hemelsnaam valt het te beschrijven waar ik er eentje wil? Lol!

• Mama van Bjorn

Ehm.. denk dat als je op “heup” zoekt dat t dan het beste in de buurt komt van wat je wil. Als je weer een tribal wilt zijn er heel veel sites te vinden (die ik uiteraard niet weet :D ) maar miss kan je even de zoekfunctie gebruiken.

• TodesEngel

Ik zal zeker mn best doen om nog wat dingen op te zoeken. Alvast heel erg bedankt voor je reactie! ;)