Een vriend van ons heeft heel lang in een bepaalde tattoo zaak gewerkt. Inmiddels werkt hij hier niet meer. Hij heeft bij mij, mijn vriend en verschillende vrienden en vriendinnen van ons tattoo's gezet, die hij speciaal voor ons heeft ontworpen en sommigen zelf ontworpen hebben. Hij is een geweldige tattoo artiest en tekent precies wat jij wilt en deze zal hij dan ook nóóit bij anderen zetten. Maar nu heeft de eigenaar van die zaak de speciaal voor ons ontworpen tattoos in de etalage en de boeken gezet. Met als gevolg dat iedereen nu deze tattoos kan laten zetten. En dat terwijl ons is beloofd dat de foto's voor “de show” waren maar dat dez nóóit bij anderen gezet zouden worden. Wij zijn hier erg kwaad over. Maar helaas niets aan te doen, er staat niets zwart op wit.
Ik vind het echt niet leuk als dalijk meer mensen met mijn tattoos lopen. ik krijg erg vaak complimenten over mijn tattoos dat ze erg mooi zijn of dat ze zo iets nog nooit gezien hebben. Binnenkort zul je deze dus wel vaker zien.
Sorry voor dit #*@% verhaal maar ik moest dit ff kwijt!!! En ik ben zóóóó kwaad!!!!