Morgen..

• ~Martinique~Amy~

mag ik eindelijk voor mijn eerste tattoo:D (enkel)

Zodra hij gezet is en ik een mooie foto heb plaats ik hem wel even.

Ik heb mijn benen onthaard, ga zometeen mijn voeten nog ff verwennen met een badedas-badje en ben vanavond uitgebreid in bad geweest. Voorlopig wordt het natuurlijk alleen ff snel douchen;-)

Iemand nog tips waar ik aan moet denken?

Ik ga voor mijn doen zometeen op tijd naar bed en ik zal morgen goed eten voor ik ga. Ik ben om 13.00 aan de beurt.

Is het gek om iets te eten mee te nemen, muesli-reep ofzo:?:?

• Sandra

toff!!

Ik heb verder niet veel verstand van tattoo`s maar een vriendin van mij was blijdat ze wat eten meeh ad genomen toen ze zich ziet tatooeeren, omdat ze redelijk flauw werd!

in ieder geval , heeeeeeeel erg veel succes morgen!

Groetjes

• Frans

Eten mee nemen is idd misschien wel slim… ik heb al van meerdere mensen gehoord dat het verhogen van je suikerspiegel dmv iets eten een positief effect op je pijnbeleving heeft..

Suc6 met het zetten :-)

• wake

Aan deze uitleg heb je momenteel niets meer aangezien je tattoo al staat, maar ik neem steeds een Mars of twix mee samen met een echte cola (geen light) gewoon just in case.

• Krynn

Ah hij staat al.

En ik had nog wel willen tikken dat je slippers mee moest nemen, of iig schoenen die niet tegen het te tatoeëren stukje huid aan schuren.

Naja.

Waar blijft die foto? :P

• ~Martinique~Amy~

Die heb ik gisteravond al geplaatst hier:D

Kijk maar een stukkie hierboven;-)

Ik had by the way slippers aan, dat leuk me al wel verstandig:D

• ~Martinique~Amy~

Een supertip!

Mijn Tat werd gezet om 13.00 dus net tevoren had ik gegeten en heb inderdaad ook een blikje cola achterovergeslagen.