heb heel wat zelfgeplaatste jailtattoos, geprikt met 3 samengebonden naalden, of met een amateur - bic - machientje. heb ondertussen al heel wat coverups, zoek vrienden met hetzelfde verleden, die mij begrijpen.
luister, wake
ik heb tattoos echt leren kennen toen ik 17 jaar was via een celgenoot, toen waren het amateurtats met 3 zelfgeprikte naalden, voor mij zijn het waardevolle tats met een betekenis… Het was voor mij de basis om aan tattoos te beginnen. Ondertussen heb ik al heel wat proftats en coverup-tats bij… ook die zijn voor mij waardevol !
Ik heb ondertussen geleerd dat heel wat bekrompen mensen neerkijken op jou omdat je tattoos hebt, of omdat je een ex - jail kerel bent, ( je bent er een prachtig voorbeeld van ) maar dat kan mij niks meer schelen ! Daarom zoek ik vaak mensen met hetzelfde verleden als ik en met dezelfde interesses van tattoos, die begrijpen mij het best !
Ik heb geen nood aan aandacht, ik ben geen loser, ik ben er niet fier op, maar heb ook geen problemen met mijn verleden ! Ik wil geen disscussie met jou op dat vlak en stop ermee !
Mensen hebben vaak vooroordelen voor mensen met tattoos, ook voor mensen met een verleden, jij past het eenzijdig toe, alleen de tattoos kunnen ! Ik heb absoluut geen behoefte om te schelden !
Neem een voorbeeld aan de prachtige dame met respect, de reactie na die van jou !
groeten, Decker.
ik ben er niet trots op, maar ik ontwijk het ook niet, ik vertel het liever van in het begin, want zoiets komt toch uit…. nogmaals ik maakte voor het eerst kennis met tats in de jail en dat blijft me bij… tatsverwanten zoek ik, verder niks meer of minder, en ik heb geen nood aan jouw psycholochische uitleg of berichten, stop ermee ! Net zoals ik tatoeages heb, vertel ik ook gewoon wat van mijn verleden is, niks meer, niks minder, stop er @!#$ mee, wie is de bekrompen loser die oordeelt over een ander ????
Met vriendelijke groeten, Decker.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?