Vraag voor de tattoo artists?

• ~Martinique~Amy~

Hebben jullie weleens geweigerd bij iemand een tattoo te zetten en waarom?

*eigenlijk wel nieuwsgierig is*

• TattoozZz

Ja, discriminerende tattoos onder andere.

• **** INTIEM ****

Ja hoor vele , Kindertjes die een tattoo moeten van hun ouders en kinderen die met hun tante of oom komen om zo de regels te omzeilen , kindertjes die te jong zijn , zuiplappen en verslaafde enz enz.

Jammer dat er toch shops zijn die bij deze wel een tattoo zetten , maar die het dus puur om geld noodzaak doen , en een ander zijn lichaam niks interresseerd.

• Loes

kinderen die een tattoo moeten van hun ouders? het moet niet gekker worden.

• TattoozZz

Precies !

• ~Martinique~Amy~

Jee, natuurlijk daar had ik niet eens aan gedacht….

• ~Martinique~Amy~

Kinderen, jeetje joh:-(

• Elize

Ik heb ook weleens een tattoo-artiest gesproken die een jonge knul in zijn zaak had gehad met een hals-tattoo..

hij had hem al een keer gecovered bij iemand anders, en nu moest er weer een ander plaatje overheen…

hij heeft hem de deur gewezen.. knul was amper 20.. daar begon hij mooi niet aan, een cover over een cover…

• ~Martinique~Amy~

Inderdaad dan blijf je bezig:D

• ToeTagTattoo

Mensen di eiets willen wat ik niet wil zetten om dat het niet mijn stijl is… stuur ik dan meestal naar iemand die daar wel beter in is… Of gewoon stukken waar ik geen zin in heb. Mensen die voor tattoos komen die echt absolut niet voor hun geschikt zijn of gewoon heele slecht ideeën voor die ik niet verandwordelijk wil zijn. Zo als de naam van de nieuwe vriendin op de hand (of nek) van een 18 jaar oud jochie… dat is een van de klassiekers…