Over oude tattoo heen?

• Dootjuh

Hey hallo!

Even een vraagje.

Ruim een half jaar geleden heeft mijn zus een tattoo laten zetten (heup/lies-gebied).

Na een tijdje werd de tattoo heel lelijk. De inkt is zeg maar doorgelopen onder de huid. Ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven.

Nu ben ik wel nieuwsgierig of daaroverheen een andere tattoo kan worden gezet?

Hier een foto ervan (is niet super duidelijk)

Het moet dus een hartje voorstellen, met een kleine tribal eromheen.

Groetjes!

• Dootjuh

http://i87.photobucket.com/albums/k127/D0088/76e74819.jpg

• *****americanx*****

Hallo Dootjuh.

Ja hoor daar is heel goed iets anders en moois van te maken.

Gr Martin

• Dootjuh

Oke bedankt voor de reactie!

Ohja, nog iets.

Je voelt de tattoo nog steeds zitten, het is net of ie óp de huid ligt. Dit hoort toch niet na ruim een half jaar?

Groetjess

• Mama van Bjorn

• Giorgio

ik weet niet of het hoort,maar bijmij voel je ook de tattoo als je met je hand over de huid gaat.

• ToeTagTattoo

nee dat hoort zeker niet.

• Dootjuh

Zou dat dan een probleem kunnen zijn, als je er een andere tattoo overheen laat zetten ?

• ToeTagTattoo

nou als die nieuwe tattoo fatsoenlijk gezet woord, zie je gewoon het lidtekenwevsel van die oude tattoo nog steets zitten. dat is vervelend maar daar kun je wijnig aan doen. Als je maar naar iemand toe gaat die het goed doet deze keer… Als het lidteken niet zo erg is, dan heb je goede kans dat het met het zetten van de twede tattoo ook nog wat zachter en egaler woord. Je kunt ook je arts naar lidtekenzalf vragen. Een normale vitamine E zalf is ook niet verkeert…

• Dootjuh

Okay, bedankt voor de reacties!