tattooshop amsterdam?

• groentje

Ik wil binnenkort mijn eerste tatoo laten zetten op mn lies (is dit heel pijnlijk?) gewoon n simpele afbeelding. K vraag me af welke studio''s in amsterdam goed zijn. Ken zelf helemaal geen mensen die tatoo s hebben aan wie ik het kan vragen.

En hoe zit het precies met het uitlopen van tatoos komt dat vaak voor? Thnx!

• groentje

O ja hij hoeft niet perse in amsterdam te zitten omgeving adam is ook goed, wil graag een goede vinden

• rene

Rob Admiraal

• Ed

Hoi

Tattoo Smurf in Hoorn, die is erg goed. Heb er zelf al mijn werk gezet en dat is nogal wat onderhand.

gr Ed

• p.o.c.

Yep,Rob Admiraal

• jeroen

dikke dennis! goeie tattooer voor de lies, bezoeken die man 666tattoos of zoiets in de jordaan (heb dit weekend geen tijd is in eindhoven rockcity

• Roderick

Rob Admiraal is altijd volgeboekt en dikke Dennis is altijd onderweg en niet zo clean en smurf zit in Hoorn niet in Amsterdam .Er zijn in Amsterdam nog genoeg goede shops kijk maar op de pagina Richard Raw,Incrowd,Tattoo Palace ,om maar een paar betere te noemen waar je zo binnen kunt lopen …

• Tash1978

Hoi,

ik ga over een paar weken m´n 1e tattoo bij Freeway in Purmerend zetten. Zij werken ook met ´verdovings´zalf. Dus dan wordt de ergste pijn verlicht.

Voor de rest heeft m´n nichtje alle 8 tattoo´s daar laten zetten en ik moet zeggen: heel knap werk! Is toch een mooie wandelende reclame voor zo´n zaak.

Groetjes, Tash1978.

• Ed

Lees haar 2de posting en zie dat het niet perse in A'dam hoeft te zitten.

• Krynn

Mwuh.

Mijne zijn gezet bij Tattoo Palace en bij Sakura Tattoo. Allebei goed.