tattoo met betekenis

• Nina

Hallo, ik wil graag een tattoo laten zetten. Ik wil graag een tattoo met een betekenis. hindoestaans, boedhistisch. of zoiets als een triquetra (die heb ik al).

Kan iemand mij helpen, ik kan namelijk niks op internet vinden. Alvast bedankt.

Groetjes Nina

• Chantal P

Tsja, hangt er helemaal vanaf wat het moet betekenen natuurlijk.

• ***** Ringmaster *****

Hallowaa.

Elke tatoeage heeft de betekenis die de drager van die tatoeage aan die tatoeage geeft.

Ik heb meegemaakt dat één persoon een sterretje liet tatoeëeren ter nagedachtenis aan een een overleden famillielid, terwijl iemand anders dat deed als herinnering aan zijn pasgeboren en kerngezonde zoontje.

Twee sterren, en ook twee betekenissen.

Meer weten ….. ?? Gewoon vragen ….. !!

Groetjes, Klaus.

• deckhr

Het is juist wat Ringmaster zegt : elke tattoo heeft zijn eigen betekenis voor elk individu.

Zoek gewoon iets wat voor jou een betekenis heeft, zonder dat een ander er iets kan uit afleiden. Laat het op een plaats zetten dat het niet onmiddellijk zichtbaar is.

Spreek uit eigen ervaring.

Succes !

Grtz, Decker.

• Giorgio

heb ik ook gedaan,ik heb een aantal dingen genomen die voor mij veel betekenen,daarmee naar de Tattoo-shop gegaan en enigsinds geprobeerd uit te leggen hoe/ik welke styl ik het wilde hebben.

Hij heeft aan de hand daarvan een ontwerp gemaakt en deze uiteindelijk ook gezet.

Deze heb ik inmiddels ook weer groter laten maken.

Zie foto smoelenboek:Juve001

• deckhr

en het resultaat van de tattoo van juve mag er zeker zijn, moet je maar eens kijken op die pagina !

Greetz, Decker.

• jeroen

boeddhisme is een superkeuze nina zorg wel dat je niet iets laat zetten waarvan je de betekenis niet kent doe je huiswerk xx