tattoo en piercer worden

• robert

Hallo ik ben robert 20 jaar oud en wil heel graag tattoeerder en piercer worden.

Ik wil heel graag in de ler bij een tatt en pierc shop en heb een grafische voor opleiding en houw van tekenen.

Zelf heb ik ook mijn eigen piercings gezet als je dit leest en je hebt en tatt en pierc shop en zoek je nog iemand om het vak te leren of lijkt t je leuk om het mij te leren neem dan gaar met mij contact op.

tel:0613653260

gr:Robert

• bartjuuuhhh

dream on! klinkt onaardig maar je zal er toch echt wat meer moeite voor moeten doen denk ik…..

• deckhr

ga eens naar de startpagina van :

tattoo.startpagina.nl

kijk onder de rubriek vacatures, en je zult vinden wat je zoekt…

groeten, decker

• jeroen

succes what you give is what you get. werk jezelf de tering en je krijgt wat je verdient. en to decker; get a fucking life!

• deckhr

hey, man waarom zo agressief ??? Heb ik iets verkeerd gezegd of gedaan ?

• *****americanx*****

Als je echt iets wilt bereiken, dan is deze manier absoluut niet de juiste manier.

Ga een portfolio maken en maak ook een website waar je teken werk van jezelf laat zien. En dan geen overgetrokken plaatjes of nagetekende ontwerpen, nee echt eigen teken werk en ga dan eens bij studio's langs en vraag hun of ze tijd hebben je portfolio te bekijken en of ze eventueel intesse hebben in de getekende flash ontwerpen (maak het wel A3 formaat en full coller als je kleur gebruikt en een lijnen tekening) en of ze eventueel een leerling zoeken.

Ik denk dat je dan meer kans maakt dan deze oproep, hier zal iedereen je verder uitlachen.

Gr martin

• **** INTIEM ****

heb rond om het huis nog genoeg te doen voor een leerling , je zal er echt wat voor moeten doen om het te leren , zoals vele goeie serieuze tattooeerders hier in Nederland.

Je leerd het niet in een jaartje , vele denken van wel , maar zie dan de resultaten er van……

Tekenen , gevoel , goed met mensen kunnen omgaan , serieus zijn , geen haast werk en dollar tekens zien , enz enz enz , zo kom je heel ver.

Maar denk niet dat je er tegenwoordig nog veel mee verdient daar de markt al aardig vol begint te raken op dit gebied , waaronder vele vaak goedkoop rommel leveren.

En een goeie leermeester vinden is heel moeilijk in Nederland , denk toch dat je wat verder weg moet gaan zoeken daarvoor.

Dan leer je zekers wat.

Veel geluk met het vinden van een leer plek en het daarna uit oefenen van je droom……

• Elize

Ik zou het een droom vinden! Gewoon omdat ik tekenen geweldig vind, en nog meer verknocht ben aan lichaamsversieringen…

Ik teken mijn hele leven al, sinds ik een potlood kan vasthouden, ga zelfs volgend jaar exposeren in mijn geboorteplaats.

Maar ik heb teveel respect voor mensen in dit vak om zo een domme oproep te plaatsen….

als je ‘normaal’ werk zoekt pleur je toch ook niet een oproepje in de krant en hoopt dat men jouw werk gaat aanbieden?

Je moet jezelf wel kunnen verkopen! En dat is best intimiderend… anders had ik al lang de stap gezet :) plus dat ik slecht tegen afwijzingen kan…