Tattoo in je zij?

• Eternity

Hoi!!

Ik heb 14 september ‘n afspraak om ’n (redelijk grote) tattoo in m'n zij te laten zetten.

Ik heb wel gehoord dat dit echt heel erg pijnlijk is.

Kheb zelf al 5 tattoo's. (Onderrug, pols, enkel, onderbeen en nek)

Waarvan die op m'n onderrug 't meeste pijn deed.

Iemand ervaringen met tattoo's in z'n/haar zij???

Greetz!!

• Frans

ja, ik heb mn hele zijkant vol en nee, dat was geen pretje om te laten zetten. Ik vond mn oksel het pijnlijkste deel, terwijl dat de meeste mensen zeggen dat de nierstreek het pijnlijkste is..

• marleen

ik vond het ergst de taille…

Maar wat is pijn….Het ligt eraan met wat voor instelling je erheen gaat is mijn ervaring…als ik van te voren blijf denken dat het Heel Erg Pijn gaat doen valt het altijd heel erg mee, en als ik van te voren blijf denken van ow, vorige keer viel het erg mee dus maak je niet druk, valt het juist erg tegen

En het doet ff pijn en dan heb je er de rest van je leven plezier van!!

En als je al een aantal tattoo's hebt, dan weet je toch ongeveer hoe het voelt…? snap t niet zo maar ja :)

• TodesEngel

Hallo daar!!

Ik zag net je berichtje en wou heel erg graag eventjes reageren.. Hoe is het zetten van je tattoo verlopen? Ik zou ook graag eentje willen in die streek (gaande van de zijkant van mn borst doorlopend naar beneden tot aan mn heup).

Moest je interesse hebben je ervaring te delen, ik ben één en al oor!!

Lieve groetjes!!

• Eternity

Ik heb 14 september pas de afspraak, dus ik weet nog niet hoe het is gegaan he! ;)

Maar ik ben wel heel benieuwd.

En ik heb idd al meerdere tattoo's, maar ze zeggen gewoon dat ‘n tattoo in je zij gewoon veel meer pijn doet dan op andere plaatsen. Daarom vroeg ik ’t he! :)

• TodesEngel

Oei sorry, hehe! *bloos* Nu ja, heel erg veel succes in ieder geval!! Hopelijk gaat alles prima verlopen en gaat de pijn al bij al toch nog redelijk meevallen!! Anders gaat het eventjes doorbijten worden natuurlijk.. Maar zoals ik altijd zeg: Beauty is pain en het resultaat zal de pijn zeker en vast wel waard zijn. Nogmaals veel succes!!

• Eternity

Nou, de lijnen staan er dus op, maar ik kan niet zeggen dat het nou zo'n pijn deed hoor! :D

Dus da's erg gunstig!!!

• maurice

viel wel mee he Eternity.

groetjes