tattoo rondom je tepel

• arjan

kan je ontwerpen van navel tattoo's ook gebruiken als ontwerp voor een tattoo voor rondom je tepel? of moeten ze dan te erg verkleind worden zodat je de mooie details niet meer kan zien?

ik hoop dat jullie kunnen begrijpen wat ik bedoel

ik hoor van jullie

• jeroen

ik snap wat je bedoeld freak, je vraag moet je stellen in een tattooshop dan heb je meer kans dat je krijgt wat je wilt, ik word een beetje misselijk van die mensen die op een forum spelletjes spelen. waar is de rock&roll en het respect voor de tattoo?

• *****americanx*****

Hallo Arjan.

ja ik begrijp je heel goed en snap de gehele reactie van die jeroen dan ook totaal niet, maar zal wel ruzie met zijn vrouwtje hebben en zich ff moeten af reageren.

Ja je kan ontwerpen die je rond de navel kunt zetten ook gebruiken om rond de tepel te zetten, ik denk dat je ze niet eens hoeft te verkleinen, je moet ook rekening houden met je tepel hof hier kan je beter ook niet op tattooeren. Dus ga naar een tattoo studio en leg je idee voor en vraag of ze voorbeelden hebben of iets voor je kunnen tekenen.

Gr Martin

• Tattoo Ron.

Een mannentepel zal toch ongeveer dezelfde omvang hebben als een navel, want bij die naveldesigns wordt er toch altijd wat ruimte er tussen gehouden.

• arjan

bedankt met met deze nuttige info

heb nl. een paar hele mooie ontwerpen gezien.

ps jeroen ook bedankt maar aan jou info had ik nietsTattoo Ron. schreef:

>

• Roelf

Hie ben ik het met je eens Jeroen….