Iets van mijn kids,maar wat??

• soja

Hallo allemaal!

Ik heb momenteel een middelgrote tattoo op mijn enkel,een ierse Claddagh,daaronder staan de initialen van een overleden vriend van me. Nou wil ik er ook graag iets persoonlijks bij van mijn kinderen,ze zijn nu 2 en het is een tweeling. Het moet dus iets kleins zijn wat net boven m'n voet aan de voorkant komt.

Gewoon de namen vind ik saai,vingerafdrukken leek me leuk maar lijkt me bewerkelijk om duidelijk te krijgen op zo'n klein formaat.

Het liefst iets wat heel persoonlijk is,dus niet een tweelingteken,hun sterrebeeld oid.

Wie heeft een superidee??

Groet-Patricia

• ***** Ringmaster *****

Hallowaa.

Om in Ierse sferen te blijven zou je kunnen overwegen om een “shamrock” (of Seamróg) op de bovenkant van je voet te laten tatoeëeren. Zoals je misschien wel weet heeft een shamrock 3 blaadjes, en je zou er dus voor kunnen kiezen om de voorletters van de namen van de tweeling in 2 van die blaadjes te zetten, en je eigen voorletter in het derde blaadje. daarmee de verbintenis tussen jullie 3 symboliserend.

Het is maar een idee, en misschien kun je er wat mee.

Groetjes, Klaus.

• ceciel

hallo

ik laat binnenkort de namen van mijn jongens (7-5-5 jaar)

in hun eigen handschrift zetten

misschien kun je ze iets laten kleuren/tekenen

want zelf hun naam schrijven zal wel niet lukken

succes ermee en laat je nog even weten wat je doet

groetjes ceciel

• soja

Klaus,dank voor je antwoord,tis een goed idee maar een shamrock vind ik niet zo leuk,het wordt dan wel erg iers allemaal.

Het idee van voorletters verwerkt in een plaatje vind ik wel leuk,daar zal ik nog eens over nadenken…..

• soja

Over dat ze zelf iets maken had ik ook al nagedacht maar verder dan een paar krassen komen ze nog niet :)

Zelf dacht ik dat het leuk was als ze ieder een ‘ harkemannetje’ tekenen maar ook daar zijn ze nog te klein voor.

Trouwens jouw idee is erg leuk,de jongens hun naam in eigen handschrift,lijkt me super.

Als ik er over een paar jaar nog steeds niet uit ben kan ik dat ook doen :D

Bedankt voor je antwoord!

• antoinet

heb laats bij iemand ook iets orgineels gezien,zij vond haar 2 kids prachtige parels!!

en heeft dus 2 parels laten tattooeren met in elk 1 letter!!

en als het 2 ,,dondersteentjes" zijn is het mss een idee om twee steentjes te tattooeren!!

succes!!

• Giorgio

En als het dan 2 deugnieten zijn???

2 nietjes die niet deugen:?:?:D:D:D

• antoinet

ja kan ook,of 2 rotzakken, tattoo van 2 stinkende zakken!;);)