tatoo voor het trouwen

• geluksvogeltje

Hallo allemaal

ik heb een vraagje.

ik wil een tatoo laten zetten op mijn voet maar ga over 3 weken trouwen

zou ik dan me schoenen weer gewoon goed aan kunnen een hele dag met panty?

of kan ik beter wachten tot ik getrouwd ben

graag hoor ik iets

groetjes Geluksvogeltje Debbie

• *****americanx*****

Ja hoor je kan gerust die tattoo laten zetten nu, wacht er niet nog een week mee maar deze week moet het zeker nog kunnen en dan kan je gewoon je trouw schoenen met panty's aan hebben.

Gr Martin

• Loes

ben wel benieuwd bij welke shop je dan op zo'n korte termijn terecht kunt.

• george madblack

en ga dan in gods naam niet bij een amateur thuis(die niet als tattoo weerder ingeschreven staat bij de kvk) waar je dan wel gelijk terecht want dan heb je grote kans dat het niet goedkomt

ik zou er mee wachten

er moet bij een tattoo geen haast achter zitten

doe het wel over wogen

zo denk ik erover

mvg george

• ***** Ringmaster *****

Hallowaa.

PERSOONLIJK lijkt het me verstandiger om er mee te wachten tot na je trouwdag.

Stel………ik zeg niet dat het gebeurt, maar stel dat je problemen met je tatoeage zou krijgen (een ontsteking of wat dan ook), dan loop je het risico dat je je trouwdag (wat toch één van de mooiste dagen van je leven zou moeten zijn) door moet brengen met een pijnlijke voet.

Zo belangrijk kan die tatoeage vast niet zijn dat je daardoor het risico zou moeten lopen om op je trouwdag met een pijnlijk gezichtje op de foto te moeten. Maar dat is alleen mijn mening maar hoor, misschien kun je er wat mee.

Groetjes, Klaus.

• IREZUMI

Ik zou niet trouwen…..

• geluksvogeltje

Tja is ook een idee niet trouwen kan nog steeds terug hahaha.

Ik heb al meerdere tattoo`s en ga altijd naar de zelfde die heeft altijd wel een plekje

tussen door maar elke lichaams deel id het genezings proces anders vandaar mijn vraag

in iedergeval bedankt voor jullie info

• Loes

hahahaha is ook een stuk goedkoper niet trouwen, kun je een hoop of een grote tattoo van zetten. maar beide is voor altijd, toch?

• geluksvogeltje

ja zo denk ik ook

alle voorbereidingen zijn al geregeld dus zou ook niet meer terug willen:D