Hoelang bepathen bewaren?

• beginnelingetje

Hoi!

Ik heb hier nog een tube bepathen van een maand oud (van mijn eerste tattoo)

Nu komt er in november een tweede tattoo bij; kan ik de zalf tot dan gewoon bewaren of niet? Anders kan ik het net zo goed weggooien :)

Alvast bedankt!

• ToeTagTattoo

je kunt dat spul wel lang bewaren maar er moet ook een datum opstaan. anders gewoon en nieuw halen… kost toch bijna niks. Je kunt het ook in de koelkast bewaren tussen je wondjes

• Loes

ff of topic, ik moest drie keer lezen voordat ik de zin:

je kunt het ook in de koelkast bewaren tussen je wondjes…. goed begreep zal wel aan mij liggen hahaha ik zag een koelkast voor me met wondjes.

• Loes

ik heb hier een tube bepanthen en daar staat onderaan een stel cijfers maar kan niet ontcijferen wat er staat het is erg klein. misschien een tht datum?

• ~Martinique~Amy~

Ik gebruik erg vaak Bepanthen, eigenlijk voor alles en de THT datum is meestal zo'n 2 jaar verder;-)

Dus het is goed te bewaren.

Ennuh dat van die koelkast vol met wondjes snap ik ook niet zo:D LOL

• Chantal P

Ik denk dat er met wondjes de verse tattoo wordt bedoeld. Dus tussen de wondjes = tussen het zetten van de ene en de andere tattoo?

• Loes

ja dat snap ik nu ook, maar moest het eerst ff laten doordringen en ondertussen zag ik dus die koelkast vol met wondjes lol.

• beginnelingetje

Aha, bedankt allemaal!

Misschien komt er eerder nog wel een andere tattoo bij :)

Tis echt verslavend, hihi!