Wie,wat en waar.

• Dimitri

Het zou zoveel gemakkelijker praten als mensen die wat posten over een tat2 die gezet is of nog gezet moet worden ook vermelden waar ze em hebben laten zetten en door wie ??????! Ook altijd fijn om te weten. Gracie

• Giorgio

Ik heb de mijne laten zetten bij:

1: Tattoo Jan (niet door Jan zelf heb ik begrepen) = slecht bevallen ben er ook nooit meer terug geweest!

2: Rich Tattoo Art(of was het nu Art Tattoo:?) Deze heeft er nu 2 gezet en onlangs daar weer 1 van uitgebreid,deze vind ik echt SUPER,aan een half woord heeft hij genoeg,is ook heeeeel creatief met zn ontwerpen.

Beide zijn gevestigd in Rotterdan,de eerste in/nabij Centrum de 2de in Slinge.

• Moonlampje

mijn eerste tattoo is gezet door Maurits van Bodycult in den haag. Op zich een goeie knul, maar mijn tattoo gaat nu al vervagen en heb hem in 2003 ofzo laten zetten.

Het jaar erop ben ik naar Martin van American X gegaan voor de tattoo op mijn onderrug. Absoluut niets op aan te merken. :D

• mike

de eerste 10 tat's bij tattoo bob katendrecht en breda , daarna 1 van mauricius zat vroeger op charlois . 1 tat toen me dochter werd geboren van tattoo west en nu heb ik er zelf 1 op mijn onderbeen gezet en ben bezig oude kleine tat's te coveren

greeeeeeetz mike.

p.s mischien nog eens naar nijmegen voor een speciale tat

• Loes

Mijn eerste 8 bij Wolf in Nijmegen, maar die is helaas overleden. De jongen die toen bij hem werkte heeft mijn enkelbandje afgemaakt, want daar was Wolf niet meer aan toegekomen.1 in Oss en dat beviel niet echt, de volgende in Ede en de (tot nu toe) laatste bij Jinx in Wamel.

• Miranda

hoi

de eerste laten zetten bij monique in utrecht tokomo ( een thuis studio) goed bevallen hij zit er nu 6 jaar op en word nu pas vaagjes

de tweede en derde bij marco van tattoo noord in amsterdam en heel goed bevallen

• Chantal P

De eerste komt bij Tattoo Mario vandaan (Sliedrecht) maar is niet door Mario zelf gezet maar door Jan. Mijn tweede gaat hoogstwaarschijnlijk bij Tattoo Mick (Dordrecht) gezet worden hoewel ik nog open sta voor andere adressen.

• Gerrit

Chantal…….ga gerust naar Mick !!!

Is een goede artiest………….en doe hem de groeten van mij !!!

Groeten & succes

Gerrit