goeie tattooshop?

• schaapje mv Sam & daantje

Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten, heb het ontwerp al (moet misschien nog wat aangepast worden, maar ik ga ervan uit dat een goede tattooeerder (hoe schrijf je dat) dat wel weet en me daarmee kan helpen)

Maar ik zoek dus een goeie shop in brabant.

Heb ooit een piercing laten zetten, maar achteraf bleek het een slechte piercer te zijn en moest ik de piercing verwijderen omdat ik wildvleesgroei kreeg. Dat wil ik dus niet nog een keer.

Dus waar zitten die goeie shops ;-)??

• jeroen

piercen en tattooen zijn twee verschillende dingen en jouw vraag is vaag en brabant is groot en heeft een handvol asskicking tattooers,wat wil je en wat is je plan?

• schaapje mv Sam & daantje

Ik heb dus zelf al een ontwerp voor een kleine tattoo. die moet komen op mijn onderbeen of enkel.

Ik woon zelf in de buurt van den bosch en hoor heel verschillende verhalen over de shops die daar zitten. (Joop en Jimmy's zijn degene waarover ik gehoord heb). Daarom wil ik van de ervaren mensen hier graag weten wat jullie ervaringen zijn en of ik met een gerust gevoel daarheen kan gaan.

Het maakt voor mij niet uit om ergens anders in brabant heen te gaan als daar een hele goeie shop zit. Vandaar mijn vraag over brabant.

• ~Martinique~Amy~

Hoi!

Ik kom ook uit Brabant zoals je wellicht weet;-) Vel vrienden van ons zijn inderdaad klant bij Jimmy's zoals je al aangaf. Hij staat erg bekend in Brabant. Ik heb al veel tattoo's gezien van hem en ze zijn allemaal mooi! Ikzelf laat 7/9 een tattoo zetten en ik heb een afspraak gemaakt bij Bunker in Breda.

Ga er gewoon eens langs en ga op je eerste indruk af.;-)

• Dimitri

The tattoo pig en tattoo duim in Helmond zijn ook toppers !

• jeroen

dimitri, ben je niet goed bij je hoofd ofzo? doe ff normaal!

• jeroen

jim is goed

• Flo

Bunker in Breda, topshop!

Groet Flo

• Dimitri

Tattoo Bok ????

• jeroen

aap?