nog zo lang wachten

• Natasja

hoi hoi,

Ik kon het weer eens niet laten ;-)

Ik heb weer een afspraak staan voor een tattoo, 1 sep is de dag!

Maar het duurt nog zo lang :-( snik…

Ik ga een tattoo laten zetten tussen mijn sleutelbeen en mijn borsten (over de gehele lengte) ben eigenlijk best benieuwd hoe dat gaat voelen, kan me er dit keer echt niks bij voorstellen…

Weet iemand waar je het mee kan vergelijken (met welk plekje)

Ik moest dit gewoon ff kwijt, want het duurt nog 2 weken en ik wacht al zo lang…

Groetjes x Natasja

• Erwin

ahh 2 weekjes is gelukkig bijna. ben weer benieuwd naar het resultaat :D

• ~Martinique~Amy~

Ik kan je niet helpen met je vraag, maar 1 september is een mooi dag;-)

Dan ben ik namelijk jarig:D

Ennuh als jij je tattoo laat zetten dan moet ik nog een week wachten voor de mijne…..;-)

• Barong Linda

Gaaf Natas! Ja het is idd wel een tikkie verslavend…ik loop ook alweer rond met ideëen en plannen voor een derde tat. Alleen de datum nog niet gezet omdat ik nog niet helemaal klaar ben met het ontwerp.

Het wachten is vreselijk maar dan ook weer extra leuk als het eenmaal zover is! Ik hoop, net zoals Erwin, dat je het eindresultaat wederom hier laat zien!

Sterkte met wachten…;-)

Barong Linda

• wake

2 weken, lang ?????

Ik moet nog wachten tot 19 januari 2007 eer ik weer kan gaan.

Is wel een hele lange tijd maar kwaliteit heeft zijn prijs ( in dit geval tijd)

• Alex

Ik heb toevallig vanmiddag me op die plek laten tattooeren en de huid bij je sleutelbeen is gewoon dun ik kan zeggen dat het niet pijnlijk is maar dan lieg ik het is gewoon een rot gevoel daar en tja een verglijkbare plek elke plek is anders en bij mij kan het pijn doen en bij jou kan het misschien mee vallen iedereen heeft namelijk een andere huid mijn tattoo is na het zetten enorm dik geworden en hij heeft het zelf nog nooit zo gezien en hij heeft er al heel wat gezet dus ik ben dan weer een appart geval natuurlijk maar dat ben ik wel gewent en nu een uur of 6 later is alles weer in normale proporties dus gaat allemaal goed komen.

Ik wens je in iedergeval op 1 sept heel veel sterkte en dat je er maar veel plezier van hebben van je tattoo

groetjes

AlexNatasja schreef:

>

> hoi hoi,

>

> Ik kon het weer eens niet laten ;-)

>

> Ik heb weer een afspraak staan voor een tattoo, 1 sep is de

> dag!

> Maar het duurt nog zo lang :-( snik…

>

> Ik ga een tattoo laten zetten tussen mijn sleutelbeen en mijn

> borsten (over de gehele lengte) ben eigenlijk best benieuwd

> hoe dat gaat voelen, kan me er dit keer echt niks bij

> voorstellen…

> Weet iemand waar je het mee kan vergelijken (met welk plekje)

>

> Ik moest dit gewoon ff kwijt, want het duurt nog 2 weken en

> ik wacht al zo lang…

>

> Groetjes x Natasja

• wake

Correctie ik kan 2 dagen vroeger gaan ;-)

• Kayla

Ik heb daar ook een tattoo.. en van alle die ik nu heb vond ik dat het minst pijnlijk. Natuurlijk wordt het op een gegeven moment een beetje vervelend, maar lang niet zo pijnlijk als mijn laatste aanwinst!

• Chantal P

Ik wilde nog voor mijn verjaardag (26-10) mijn tweede tat laten zetten. Misschien doe ik dat alsnog wel. Maar ik ga komend voorjaar verhuizen en dan krijg ik een onkostenvegoeding (omdat ik nu in een sloopwoning zit) die zo ruim is dat ik daar genoeg van ga overhouden voor een mooie tat en misschien wel twee. Dat is pas lang wachten! Maar het is het waard.