tattoo tussen schouderbladen

• Chantal P

Hoi,

Ik wil binnenkort een tattoo tussen mijn schouderbladen laten zetten. Precies die ene plek waar je niet lekker bij kunt zeg maar. Hoe kan ik die toch een beetje makkelijk verzorgen? Ik woon namelijk alleen dus ik kan niemand vragen om het voor me in te smeren. Ik weet dat een andere plek ook een optie is maar er zijn maar weinig plekken die in aanmerking komen en het moet toch mogelijk zijn om ook een tattoo die hoog op je rug zit zelf te onderhouden?

• Tim

Heb je geen leuke buurman dan? :D

Tja, of een spateltje gebruiken ofzo, beetje creatief denken misschien?

Succes er in ieder geval mee!

Groetjes, Tim

• Chantal P

Alleen lijkt me dat voor een net gezette tattoo niet zo bevorderlijk…

• Chantal P

LOL ik heb wel een buurman maar om die nou leuk te noemen? Al met al zal het best gaan lukken maar ja, tips om het makkelijker te maken zijn natuurlijk wel handig.

• Loes

een vliegenvanger met keukenrol erom heen. daar de zalf op en smeren maar. zo heb ik het gedaan toen ik door de zon verbrand was en me in moest smeren tussen de schouderbladen.

• Tim

Haha, zet hier een foto van jezelf neer, wie weet wie er op afkomen!

• Loes

nou ik had brandblaren en de keukenrol was heerlijk zacht met de zalf erop. deed minder zeer dan de eeltige hand van mijn man.

• p.o.c.

Misschien willen de kabouters het wel komen doen.

• Miranda

hoi

heb zelf een maand geleden me tat op die plek gezet en is me makkelijk gelukt op hem zelf in te smeren hoor beedje moeite maar het lukte had me man nie nodig hahaha. via boven je schouder en dan onder je schouder achter langs voor de spiegel staand moet het lukke

groetjessssss