boeddha tattoo

• huub

hallo bij wie kan ik het beste terecht voor een grote echt mooie boeddha met alles erop en eraan in de omgeving rotterdam? ook ben ik blij met voorbeelden. ik heb nl. niks kunnen vinden.

• ***** Ringmaster *****

Heb jij geen Google op je pc dan? Nadat ik “buddha tattoo” had ingetoetst kwamen er een heleboel tevoorschijn op mijn pc-raampje.

Voor het zetten van dat ding zijn er diverse goede adressen in Rotterdam, maar die ga ik echt niet allemaal voor je op zitten noemen, maar ik wil een uitzondering maken voor:

Tattoo Jan op de Goudsesingel

Tattoo Studio West op de 1ste Middellandstraat

en Errol (inkstitution) op de Schieweg.

Groetjes, Klaus.

• ToeTagTattoo

En als je op dat zort vraagen ooit fatsoenlijk antwoord wil krijgen dan stel je die maar beter hier

http://forum.tonsoftattoos.com/

• ***** Ringmaster *****

Wat is er mis met dat antwoord dan?

Klaus.

• ***** Ringmaster *****

Oh, ik heb het al gezien…………….

Markus van Toe Tag Tattoo staat er niet bij……………….

Mijn excuses.

Groetjes, Klaus.

• ToeTagTattoo

als je een vraag zo verwelend vind waroom ga je dan door al het werk om zo'n antwoord te posten? en ik heb de reclame niet zo heel erg nodig dat ik hier een lullige opmerking zal maken omdat ik “vergeten” ;) was

• ***** Ringmaster *****

Ik vind en vond de vraag helemaal niet vervelend, maar soms moeten mensen even gewezen worden op het feit dat ze door middel van,onder andere, Google een heleboel kunnen vinden qua tattoo voorbeelden. Ik heb ook bewust de term “buddha tattoo” gebruikt om aan te geven dat je door middel van het gebruik van een andere taal of door woorden anders (soms bewust verkeerd) te spellen, vaak op resultaten zult stuiten die je anders misschien niet zou vinden.

Natuurlijk heb jij die reclame niet nodig, daar ben jij veel te internationaly renowned voor, maar ik vond dat ik je vergeten was, en heb dat even gecorrigeerd.

Groetjes, Klaus (die nu verder gaat met het hebben van een leven).

• jopie

ww.inkjunkies.com

mooie boedha tats