tattoo smeren

• shila

Hai,

Ik heb een vraagje. Ik heb afgelopen zaterdag een tattoo laten zetten op mijn onderrug. De genezing verloopt allemaal prima (vervellen en ontzettende jeuk :-) ). Ik smeer nu al een paar dagen 3 x per dag vaseline op mijn tattoo. Kan ik vanaf de achtste dag in plaats van vaseline, niveau bodylotion gaan gebruiken?

Shila

• peter

Hallo Shila,

Alhoewel ik totaal geen fan ben van vaseline,(kunt naar mijn mening beter calendulan gebruiken) is om jouw vraag te beantwoorden ja ,het is prima om als de vellen (korsten) zijn verdwenen de tat nog eens goed te verzorgen met bodylotion.

Baat het niet dan schaad het niet,maar vasline nee ik zal gewoon een tube calendulan kopen

gr peter

• Michelle

Hey shila,

Wat voor tattoo heb je laten zetten?? ik heb er nl vorige week donderdag ook eentje laten zetten op mijn onderrug.. ik smeer het 2 maal daags in met vaseline… en ik hoorde dat sperti(aambeienzalf) haha … ook heel goed was?!?!

• shila

Hai Peter,

Bedankt voor je reactie. Er werd mij gezegd dat ik of Vaseline of babyolie kon gebruiken. Ik moet zeggen dat ik absoluut geen klachten aan mijn tattoo heb. Het geneest allemaal prima en ziet er goed uit. Ik zal idd met niveau bodylotion mijn tattoo gaan verzorgen.

Bedankt Shila

• shila

Hai Michelle,

Ik heb een tribal op mijn onderrug laten plaatsen (hetzelfde als bijgevoegd plaatje).

En dat van Spertie heb ik ook idd ergens gelezen ja hahahahahahaa.

Wat heb jij voor tattoo?

ShilaMichelle schreef:

>

>

> Hey shila,

>

> Wat voor tattoo heb je laten zetten?? ik heb er nl vorige

> week donderdag ook eentje laten zetten op mijn onderrug.. ik

> smeer het 2 maal daags in met vaseline… en ik hoorde dat

> sperti(aambeienzalf) haha … ook heel goed was?!?!

• beginnelingetje

Dat sperti spul werkt als een wondermiddel tegen de jeuk! (bij mij iniedergeval)

Alleen stinkt het wel ;)

• peter

Hai Shila,

fijn dat jij er geen problemen mee krijgt,dat is ook niet gezegd hoor dat dat zo is.

Alleen uit ervaring zeg ik dat,iedereen zegt wat anders

de 1 uierzalf de ander spertie weer een ander vaseline,als het einderesultaat maar mooi is daar gaat het om.

gouden regels zijn

na het douchen schoondeppen,niet wrijven

niet te vaak insmeren.

niet nat houden met zalf.

niet te dik.

en niet krabben.

Nou en als ik zo lees hoe het met je tat gaat,zit dat wel snor,veel plzeier met je tat.

gr Peter

• shila

peter schreef:

>

> Hai Shila,

>

> fijn dat jij er geen problemen mee krijgt,dat is ook niet

> gezegd hoor dat dat zo is.

> Alleen uit ervaring zeg ik dat,iedereen zegt wat anders

> de 1 uierzalf de ander spertie weer een ander vaseline,als

> het einderesultaat maar mooi is daar gaat het om.

>

> gouden regels zijn

> na het douchen schoondeppen,niet wrijven

> niet te vaak insmeren.

> niet nat houden met zalf.

> niet te dik.

> en niet krabben.

>

> Nou en als ik zo lees hoe het met je tat gaat,zit dat wel

> snor,veel plzeier met je tat.

>

> gr Peter

Hai Peter,

Helemaal met je eens. Thnxxxxx

• Michelle

hoi Shila, Wat een mooie zeg!! ik heb zelf een zon laten zetten… is ook erg mooi geworden vind ik zelf haha…… heb gelukkig ook geen last verder…..