tattoo in de schaamstreek

• angelina

wil graag een tattoo in de schaamstreek dus niet in de lies kan iemand mij vertellen waar ze het doen omg eindhoven en doet het daar zeer?

• ta2granny

ik denk dat bijna elke shop wel in de schaamstreek zet..net zoals martin,wordt t me vrij regelmatig gevraagd.

Of t pijn doet ligt een beetje aan jezelf..natuurlijk voel je t goed ja..t zijn en blijven naalden…maar wat ik gevoelig vind,kun jij wel een eitje vinden.Goed eten van te voren en proberen anders tegen ‘pijn’ aan te kijken…je krijgt er immers iets voor terug wat je graag wilt…go for it..groetjes..ta2granny

• *****americanx*****

Waar ze dit doen in omgeving Eindhoven weet ik niet. Wel weet ik dat ik er regelmatig eentje zet op die plek, je kan ook enkele foto's hiervan zien op mijn site.

Mijn site staat vermeld op de http://tattoo.startpagina.nl en dan bij studio's Gelderland.

Over het algemeen valt het mee met de pijn op die plek is mijn ervaring.

Gr Martin

• p.o.c.

Genoeg tattooshops in Eindhovenrockcitytattoo.com. En elke gerespecteerde tattooshop zet tattoos in de schaamstreek, no problemo !! Red Dragon,Magic Cherry,Tattoo Arie noem ze maar op.

• angelina

dank je wel voor jullie reactie heb nu een afspraak gemaakt voor komende week.