tattoo op pols

• petra

ik heb een armband om mijn pols getattoerd. de pijn valt mee, heb hem bijna een jaartje.

groeten petra

• mandy

ikke heb een tattoo op me schouderblad en heb ik laten zetten bij skin a matic het is een hondepootje en de inkt is ook helemaal uitgelopen en veel problemen mee gehad achteraf wel heel erg spijt van

• tony

ik heb ook een kleine tattoo aan de binnenkant van mijn pols. 2 cm lang en 1,5 cm hoog. ziet er voor als nog goed uit! heb jij je tattoo al laten zetten? ik vind die tree of life echt mooi! had ik ook wel willen hebben, maar ik laat het bij 1 tattoo.

groeten,

tony

• pascal

Nee heb hem nog niet laten zetten, omdat ik het nog niet aandurfde. Maar mag ik jouw tatoo zien?

• annanas

hoi, ik las je vraag, heb je de tatoo inmiddels al gezet/?

ik wil graag fotos zien en weten of het pijn deed, ik wil zelf graag

sterretjes op mijn pols laten zetten maar wil weten of het pijn doet.

groetjes anna!

• Tanita

Heej Pascal,

Als je de tattoo op de plek laat tattoeren die je daar met behulp van een elastiek aangeeft .. kan ik je vertellen is dat niet verstandig..

Reden; dat is precies de plek waar je zweet en je hand het meeste buigt daardoor kan het gaan vervagen of in elk geval behoorlijk verpest worden. ( kijk naar je pols en je ziet wat ik bedoel die lijntjes )

Tip; Laat de tattoo iets verder daar vandaan dus er net voor tattoeren..

Ook is het waar dat je op een gegeven moment je huid door de tattoo heen ziet komen ( vanwege de dunne witte huid ) maar dat kan je ( als je naar een goeie shop gaat ) eens in de zoveel tijd ( vaak ) gratis bij laten kleuren..

PS: met huid door je tattoo bedoel ik: dat je bijvoorbeeld bij dat dikke zwarte gedeelde van JOU tattoo lichte huid puntjes zou kunnen zien.. oplossing = bijkleuren..

Beschrijving kwa pijn; Ik vind het de pijnlijkste plek waar ik hem heb laten zeten maar het is bij iedereen verschillend.. het nadeel aan de jouwe is dat het op plekken dicht bij elkaar zit en ingekleurd moet worden waardoor je geirriteerd word door de vorige lijntjes.. Op een gegeven moment werd het bij mij gevoelloos eigenlijk en jouw tattoo kost maar hooguit 15 minuten denk ik.. ik ga liever een tattoo zetten dan naar de tandarts.. tandarts vind ik dus erger..

Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd

Groetjes! En suc6!!

• Fleur

Hallo!

Ik heb in februari een tattoo op mijn pols laten zetten, bij Mad Science in Den Haag (Fluwelen Burgwal).

Hij is prachtig!! Ben er heel blij mee!

En de pijn: stel geen reet voor, echt niet! Het is mooi om naar te kijken!

Succes!!

groetjes

Fleur

• Fleur

Ja, daar heeft Tanita wel gelijk in: je moet 'm iets onder de lijntjes in je pols laten zetten, maar dat zeggen ze als het goed is ook wel bij de tattoo shop. Tenminste, bij mij deden ze dat.

• tony

ik heb mijn (kleine) tattoo bijna 1,5 jaar op de binnenkant van mijn pols. helemaal zwart en op dezelfde plek als op de foto van pascal. mijn tattoo is niet uitgelopen en is ook nu nog steeds mooi. het fijne van deze plek vind ik dat ik hem kan afdekken met een horloge(band) als ik dit wil. er is bijna niemand die weet dat ik een tatto heb, heerlijk gevoel ;-) echt iets voor mezelf!