tattoo op schouderblad

• Gerrit

Waar haal je het geduld vandaan………………??????

Groeten Gerrit

• Tim

Hahaha! Tja laten we het er maar op houden dat bij mij de emmer nog niet vol zit.

Maar begin steeds meer te begrijpen dat op jouw site het woord: “vraagje” geblocked is. :D

Maar inderdaad, veel mensen snappen de zoekfunctie niet, nooit gehoord van google en kunnen niet lezen. Waarschijnlijk categorie: “Wat kost een tattoo???”

:D:D

Groetjes, Tim

• Miranda

hoii

ook ik moet eerlijk zeggen dat ik hem op me schouderblad geen pijn vond doen even als die tusse me schouderbladen en me onderrug het valt reuze mee

• ratata

heb een chinees teken op me schouder blad laten zetten en voelde er niks bij dus maar goed dat verschilt dus van persoon en het kan iritant worden waneer er op slappe huid en waar wat bot zit maar goed als je hem daar perse wilt hebben dan moet je er wat voor over hebben ook al kan het wel een zeurend gevoel zijn en gisteren een steenbok op me arm

• Flo

Het is werkelijk vreselijk. Ik zou er nooit aan beginnen….maar pas op voor je het weet heb je een bodysuit. Ik kan nu helaas niet meer terug. Heb allebei mijn armen van schouders tot polsen, één been van heup tot enkel en een boel losse zooi. Je laat je iedere keer weer overhalen en voor je het weet heb je geen kaal stukje huid meer over en wordt je een verschoppeling in de maatschappij!

Maar het doet geen pijn, dat gelukkig niet :D

Groetjes en veel plezier Flo

• mandy

ik heb ook een tattoo op me schouderblad.die deed wel erg pijn is veel te diep gezet en bloeide ook 1 week.naar die tattoo shop ga ik dus nooit meer.

• Giorgio

hier nog 1,ben in Rotterdam geweest bij een shop,zou wel ff 1tje op mn schouderblad zetten,foutje van mij had niet gegeten,mn lichaam reageerde zo heftig dat ik bijna onderuit ging(beginners foutje)daardoor had hij best wel wat tijd verloren,en om niet in de knoei te komen met zn andere afspraken heeft hij een (volgens mij!) extra dikke naald gepakt om zo sneller klaar te zijn.

De pijn viel opzich wel mee,alleen trilde het bij mij lekker door op mn schouderblad,maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Hij heeft overigens behoorlijk gebloed,na ongeveer en dag of 5a6 bloedde het nog,en kreeg daarna erg veel korsten ondanks dat ik hem goed verzorgde.

Heb nu een andere shop gevonden op aanraden van een collega,voor mij is deze super,met een half woord begrijpt hij me al,maakt ook unieke ontwerpen die maar 1x gezet worden(zullen er wel meer doen;) )nooit geen last van korsten en geneest vrij snel!

Dus laat je goed informeren door je tattoo shop waar je hem wil laten zetten ,want je kijkt er de rest van je leven tegen aan:)