1e tattoo, paar vraagjes

• Anne

Over een paar dagen krijg ik mijn eerste tattoo.

Daar heb ik alvast een paar vraagjes over. Natuurlijk kan ik wel wachten en het vragen voor ze de tattoo neer gaan zetten, maar ik ben nu al een beetje zenuwachtig en ben erg beniewd naar de antwoorden.

*Waarom krijg je er een plastic folie over al ie klaar is?

*Gaat je tattoo afgeven?

*Hoe lang duurt de allereerste genezieng, ik bedoel je huid heeft natuurlijk tijd nodig…

*Voor dat je de tattoo krijgt neem ik aan dat je nog eens uitgebreide info. krijgt of niet?

En verder alle tips zijn welkom…

Alvast bedankt!

Anne

• ta2granny

yo anne…maak je niet druk meid,…je tattooeerder zal je straks op al je vragen graag antwoord geven..gewoon vragen voordat je gaat zitten.Ik kan hier nu wel antwoorden en tips gaan geven,maar dat is echt niet nodig..je studio heeft alle info die je hebben wilt..groetjes..ta2granny

• Elize

Gewoon vragen als je je tattoo laat zetten, voor de studio is het allemaal al duidelijke koek, maar als jij het graag wilt weten ,gewoon vragen!

• Theo

Als je nu al zenuwachtig bent hoe moet dat dan als de tattoo geplaats word:D

Neem een goede vriend of vriendin mee, Je zult zien dat dat een goede steun is.

Het valt allemaal best wel mee en stel eerst je vragen en dan pas je tattoo laten zetten.

Kan je nog altijd terug krabbelen.

Veel succes en wat laat je plaatsen?.

Mvg Theo

Laat je ff weten hoe het gegaan is

• Anne

Hoi,

Ik had een poosje terug al wat vragen gesteld, over de tattoo, die ik krijg.

Het word een tribal vlinder op mijn onderrug, met de namen van mijn kinderen er bij.

Ik heb wel een foto van het defenitieve ontwerp, maar weet niet hoe ik die hier op krijg….

Anne

• Moonlampje

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=742&i=57216&t=57214

• Miranda

hoii,,

net als de rest al zegt idd lekker naar de shop gaan en vragen hoe het zit.

dan zit je daar straks een stuk geruster .. onze raad kunnen we wel geven maar voor het zelfde geld zegt jou shop nee meis de gewoonte hier is dat we het zo en zo doen.. dan schiet jij waar schijnlijk in de stress daar hahaha

kan die het je beter meteen zelf vertellen mijn ervaring was altijd dat die liever had dat mensen tien keer belde dan trillend op de stoel zaten

groetjess en suc 6