hena/air brush tattoo

• Jade

Hallo,

weet iemand een goed adres in Amsterdam waar je mooie henna of airbrush tattoos kunt laten zetten? weet iemand ook hoe lang het ongeveer blijft zitten en hoe veel een naam bijvoorbeeld kost?(Kan je überhaupt een eige ontwerp laten henna-en of zijn er alleen standaart mallen)

groetjes jade!

• ***** Ringmaster *****

Wat je met henna of met airbrush doet heeft niks met tatoeëeren te maken. Wellicht kun je beter even kijken op:

http://henna.startpagina.nl/

De kans dat je daar een antwoord op je vraag krijgt is groter dan dat je dat hier kunt krijgen.

Groetjes, Klaus.

• Jade

Ik hoor vaak dat tattooshops ook henna tattoos aanbrengen, ik vind dat dat deels wel te maken heeft met dit forum, misschien zijn er mensen die wel een shop weten in amsterdam?

• Barong Linda

Hoi Jade,

ik weet niet waar jij woont in Amsterdam, maar misschien moet je wat meer lijfelijk op zoek gaan. Amsterdam sterft van de indiase en marrokaanse winkeltjes.

Als ik jouw was, zou ik gewoon zo'n winkel binnenstappen en het vragen.

Ik woon in de Pijp en op de Ferdinand Bolstraat, hoek Saenredamstraat zit een Indiase kledingwinkel.

Je kunt daar van alles kopen op kledinggebied dus ik neem aan dat ze daar ook wat weten of verstrekken over henna-tattoos!

En anders op de Albert Cuyp!

De verwijzing van Klaus is trouwens wel degelijk goed info, en misschien moet je ff google-en…

Succes, Barong Linda