Tattoo pijn?

• Sunshine

Hallo hallo,

Ik ben Paulien. Ik wil graag een tattoo. Ik vind een tattoo in je nek heel mooi. Maar ik vraag me af of dat geen pijn doet

En doet een tattoo sowieso pijn? Wat is de pijnlijkste plek voor een tattoo en wat de minst pijnlijkste plek.

Ik heb zelf een wenkbrauwpiercing. Daar vond ik de pijn van mee vallen.

Misschien is dit een stomme vraag, maar ik ben nogal een schijterd. :-)

Groetjes van Paulien

• ta2granny

pijn is voor iedereen anders..wat ik een eitje vind,kun jij wel vreselijk vinden,dus er is niet veel over te zeggen……….misschien kun je beter t zetten van een tattoo op een positievere manier benaderen…ja..je voelt t,maar je krijgt er iets voor terug wat je erg graag wilt hebben.Ik vond mn nek zelf niet erg pijnlijk en ook van mn klanten hoor ik vaak dat t daar wel meevalt….achter in je nek dan he..niet in je hals..dat is echt een andere plek.Als je m echt heel graag wilt,hou je t ongemak van t zetten ook wel uit..sterkte..groetjes..ta2granny

• bartjuuuhhh

idd, een beetje pijn hoort erbij toch, en een wenkbrauwpiercing is met een paar minuten gedaan, een tattoo zetten duurt over t algemeen wel wat langer, gewoon doen als je t graag wilt, succes!

• Elize

Vergelijk het met het constant krassen in je huid.. een naar gevoel, maar nou niet echt onwijs pijnlijk..

• Mr lovah lovah

goed slapen en eten scheeld heel veel, en sommige plaatsen doen inderdaad zeer. Maar ja het is maar fftjes, gewoon ff tanden bijten klaar is kees.

• ralph

pijn is iets in je hoofd er zijn mensen die het uit kunnen zetten .

Maar er zijn ook mensen die dat niet kunnen en het ondragenlijk vinden.

Zelf vond ik de tattoo op mijn schouder erg meevallen en op mijn kont vond ik het ergste.Het is ook nog zo dat als je al gaat nadenken van het zou wel is pijn kunnen gaan doen dan gaat het zeker zeer doen.

• Krynn

*is het redelijk eens met ralph en de tattoo oma*

Ik ben bij m'n voet tattoos compleet door het dak gevlogen van de pijn…was altijd schijtzenuwachtig. Ik loop over een conventie en ik zie een dame vrolijk en ontspannen zitten babbelen terwijl ze over ‘mijn’ plekkie een hagedisje krijgt gezet.

Neem vooral *niet* iemand mee. Mocht het voor jou erg pijn doen dan moet je nog maaaaanden horen hoe leuk de bekken die je trok wel niet waren :P