hoe kom ik aan....

• det

een mooi ontwerp voor een enkel-tat2. het liefst met de 1e letters of namen van mijn kinderen erin???

Alvast bedankt

• ruud

tsja een tattooshop uitzoeken om te beginnen bv op internet websites bezoeken,dan bij de shops die je wat lijkt is binnen stappen en als de sfeer en het werk je bevallen je idee aan de tattooeerder voorleggen

succes

Ruud tch

• ***** Ringmaster *****

Hallowaa.

Ik ben op zoek naar een tattoovoorbeeld van een teleurgesteld paard, werkt dat voor mij ook zo? Het moet wel een teleurgesteld paard zijn hoor, want ik heb al een paar voorbeelden maar zelfs op het beste voorbeeld kun je zien dat dat paard nog een beetje hoop heeft, en het moet er echt teleurgesteld uit zien :-).

Groetjes, Klaus (zelf ook teleurgesteld).

• IREZUMI

Hallowaa, probeer het eens bij de slager Klaus, de meeste paarden die daar komen zijn redelijk teleurgesteld………

• Loes

:-)

of met dit weer in een weiland zonder schaduw.

• det

Ruud, bedankt voor de tip, hier kan ik zeker wat mee.

op de rest zal ik maar niet reageren, beetje ander denkniveau…..

• miranda

wat ik altijd gedaan heb is me tattoo shop in lopen en me ideen vertellen.. hij werkte dat dan uit in een ontwerp en kon het zo vaak laten aan passen als ik wou en zo kom je tot een eigen en apart ontwerp

groetjesss

• det

Bedankt Miranda. dat zal ik zeker proberen.

• ***** Ringmaster *****

Ander denkniveau……………….dat zou best wel eens kunnen kloppen.

Dat je daarvoor naar een tattooshop moet, had je zelf ook kunnen verzinnen.

De letters of de namen van je kinderen er in is op zich een mooi gebaar, maar als je niet verteld wat die namen of die eerste letters zijn, kunnen we niet veel voor je doen. Dus niet chagrijnig op onze (flauwe) grappen reageren, maar gewoon iets duidelijker zijn in je vraagstelling.

Groetjes, Klaus.

• det

Ja, nou sorry hoor. ik kom met een voor mij serieuze vraag. ben voor het eerst op dit pb en dan krijg ik dit…..!

oke, overnieuw:

ik denk erover een enkeltatoo te laten zetten. ik vind tribal-tatoos erg mooi.

de namen van mijn kinderen zijn Yoram en Esra.

Waar kan ik leuke ideeen vinden om van deze combinatie een mooi ontwerp te (laten) maken?

alvast bedankt.