Wat vraagjes.

• Beginnelingetje

Hoi allemaal.

Ik heb gistere mijn eerste tatoeage gezet. De pijn viel mee en ik ben heel blij met het resultaat. Nu heb ik alleen nog wat vraagjes.

De tatoeerder zei; met zeep en water wassen. Ik ben alleen zo dom geweest om niet te vragen welke zeep en hoevaak per dag.

Ik heb het nu met unicura handzeep gewassen, is dat goed? En hoevaak moet dit dan op een dag?

En voor zalf heb ik bepathen gehaald; is 2x per dag opsmeren genoeg of moet dit vaker? De tatoeerder zei hou het vettig; weer heb ik niet doorgevraagd.

Hopelijk hebben jullie de antwoorden voor mij!

Alvast heel erg bedankt!

• Theo

Ga terug naar de shop of bel ze even ze helpen je graag verder.

Wat heb je laten zetten?.

Ps ga er niet mee in de zon zitten

Mvg Theo

• beginnelingetje

Ze zijn vandaag dicht, haha!

Dat van de zon wist ik, maar bedankt!

• Theo

hebben ze geen internetsite?.

typ eens in bij google: verzorging tattoo.

dan krijg je een bron van informatie (makkelijk he zoekmachines):D

• *****americanx*****

het wassen met Dettol fresh is beter dan met unicura(deze droogt de huid erg uit)

De zalf is goed alleen nooit dik erop smeren, het moet niet vettig worden maar soepel de huid

Smeer de tattoo +\- om de 3 á 4 uur in met een heel dun laagje van deze zalf dan komt het helemaal goed en doe dit ongeveer 8 tot 10 dg.

• beginnelingetje

Heel erg bedankt americanx!

• *****americanx*****

Geen dank, met plezier je antwoord gegeven.

Gr Martin

• p.o.c.

Alles geneest ook zonder zalfjes en zeepjes,als je maar niet pulkt en krabt!!!

• miranda

ik was alstijd me tatto's met unicura zeep en dan wel een parfum vrije en ik doushe gewoon 1 keer per dag en was hem dan voor de rest smeer ik hem dan in met de zalf en verder niks

groetjess

• miranda

uitdrogen unicura?

hmm gee last van gehad me tatto zit er nu dikke week op en is helemaal in orden en bleef vrij vet zelf na het wasse