tattoo zetten in zomer

• Natasja

Is het zetten van een tattoo in de zomer een beetje een afrader vanwege de zon of is dit geen punt?

• *****americanx*****

Als je geen zonaanbidster bent en er dus niet om geeft om in de zon te zitten, is het geen probleem.

Als je dus je tattoo netjes blijft bedekken is het geen probleem.

Zelf laat ik ze ook meestal in de zomer zetten.

Gr Martin

• Mr lovah lovah

Ik heb het nu ook voor het eerst in de zomer gedaan, maar dat gezweet vind ik wel wat minder :)

Maar ik heb wel het idee dat het sneller geneest dan in de winter als je allemaal dikke kleren aan hebt.

• Janneke

Een van mijn eerste tattoos, op mijn bovenarm, meer dan tien jaar geleden, is in de zomer gezet. Ondanks dat ik het bedekte tegen de zon is het toen toch verbrand. Dwars door de kleding heen dus.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat daarom uit naar de herfst, lente of wintermaanden.

Dan hoef je nergens om te denken, behalve regelmatig lekker even kliederen met zonnebrand creme.

Ik zie de laatste tijd regelmatig, mn jonge meiden, die hun verse tattoo niet bedekken, maar rustig over straat gaan. “ik blijf wel in de schaduw”

Helaas is het niet onmogelijk om zelfs in de schaduw te verbranden.

Niet echt slim.

Maar goed, die het doet moet het zelf weten, denk ik.

Grt Janneke

• Natasja

Hoi,

bedankt allemaal voor de reacties. Heb m'n afspraak gemaakt op 13 oktober. Dus geen warmte meer maar ook niet van die ongelooflijk dikke wintertruien aan.

Nogmaals bedankt.

Groetjes, Natasja.

• antoinet

goede keus!!

en geniet al vast van de voor pret!!:)

• miranda

hoii

ik heb me laatste tattoo's in mei en july gezet

ik vind het ook sneller genezen en tsja 4 wkn geen zon dat valt te doen vind ik

maar wil je het strand op. zou ik wachten tot de winter