Rug tattoo

• Anne

Binnenkort krijg ik mijn eerste tattoo.

Het word een rugtattoo.

Mijn vragen zijn:

Kan ik daarna gewoon zitten?(Ga hoogstwaarschijlijk met de auto…)

Mag je gewoon douchen?

Hoe lang is het genezingsproces?

En moet je na het genezingsproces je tattoo blijven insmeren om hem mooi te houden?

Graag jullie tips, ideeen en adviezen..

Anne

• Chantal sv Daisy & Bolletje

Ik smeer mijn tattoo nog steeds wel regelmatig in. Dan zijn de kleuren mooier maar dan kan komen omdat mijn huis de neiging heeft droog te zijn.

• Mr lovah lovah

nou ik kom net terug van een groot rugstuk en je kan wel normaal zitten hoor.

je mag douchen maar niet te lang (tip: als je heel warm douched lek je minder wondvocht, blijft die niet zo lang nat).

Genezingsproces is ongeveer 1 a 2 weken

Van naderhand insmeren ben ik niet zo thuis (behalve met zonnebrandcreme als je de zzon in gaat).

• ta2granny

als t goed is,krijg je al die info van je tattooeerder en als je nog meer wilt weten…gewoon vragen in je shop….we bijten niet,we vinden t juist fijn als mensen hun tattoo goed willen verzorgen….zet m op!!

groetjes..ta2granny

• Anne

Voor ta2granny: Ja dat weet ik wel hoor.

Maar ik wil graag ook de ervaringen van de andere kant horen, van mensen die een tattoo hebben laten zetten. Ik ga naar Skin-Art in Utrecht. Ik ben daar vaker geweest voor mijn piercings. Ze zijn goed vind ik, en geven ook goede info. Maar omdat ik bijna niet kan wachten totdat ik hem heb, wilde ik vast wat vragen stellen. A.s. donderdag 27 juli komt ie op mijn onderrug. Als het lukt zal ik dan wel een foto plaatsen!

Alvast bedankt voor de reacties……!!!

Anne

• ToeTagTattoo

je hebt achteraf 'n gevoel als een stevige zonnebrand maar als het goed is is die ingpakt met folie en het zal alleen warm foelen. ik smeer mijn tattoos voor een paar weeken na genezing nog met bodylotion of bodybutter in. dan heft die huid minder moeite mee om voledig te herstellen. En het ziet gewoon beter uit want er ziet toch meestal een laag drooge huidschilfertjes er overheen en die zie je dan niet meer…

blablabla…veel plezier!